• nou ik had dus vandaag 2 so's achter elkaar. Ak en Nederlands. Dus eerst hadden we Ak, ik schrijf op me blaadje: naam, klas, datum, vak, leraar.

    Daarna hadden we Nederlands. Ik schrijf op me blaadje: naam, klas, datum, vak*ik schreef in plaats van Nederlands, aardrijkskunde*, leraar.
    ik dacht dus dat ik alles goed erop geschreven had.

    Heeft iedereen zijn so ingeleverd zegt de leraar ineens: 'Mireille, sinds waarneer geef ik ak?', iedereen draait zich naar mij om..*was wel eventjes een schaam moment, maar ik vond het eigenlijk wel grappig :Y)*

    Maar ik dat dus gewoon opgeschreven, maar ik weet niet meer dat ik dat opgeschreven heb..xD

    nu de vraag aan jullie: hebben jullie ook wel eens gehad dat je wat schreef of zei, terwijl je het niet door hebt (of weet), dat je dat gezegt/geschreven hebt?

    niet egt iets bijzonders ofzo
    maar ik schreef een keer bij een s.o. bij datum 2008 terwijl het al 2009 was

    als ik iets zeg schrijf ik dat op xd


    Keep it secret.

    Surrender schreef:
    als ik iets zeg schrijf ik dat op xd

    c(:

    Ik was niet aan het opletten en tijdens wiskunde was ik de hele tijd bij mijn buur aan het kijken en ik schreef haar naam op xd


    Only losers can act the way you do

    Ik heb weleens mijn naam verkeerd gespelt. >-<

    ik schreef mijn klas en mijn nr andersom en die door heel de klas da zegge ^-^


    Keep calm and love Zayn Malik =)