• nou ik had dus vandaag 2 so's achter elkaar. Ak en Nederlands. Dus eerst hadden we Ak, ik schrijf op me blaadje: naam, klas, datum, vak, leraar.

    Daarna hadden we Nederlands. Ik schrijf op me blaadje: naam, klas, datum, vak*ik schreef in plaats van Nederlands, aardrijkskunde*, leraar.
    ik dacht dus dat ik alles goed erop geschreven had.

    Heeft iedereen zijn so ingeleverd zegt de leraar ineens: 'Mireille, sinds waarneer geef ik ak?', iedereen draait zich naar mij om..*was wel eventjes een schaam moment, maar ik vond het eigenlijk wel grappig :Y)*

    Maar ik dat dus gewoon opgeschreven, maar ik weet niet meer dat ik dat opgeschreven heb..xD

    nu de vraag aan jullie: hebben jullie ook wel eens gehad dat je wat schreef of zei, terwijl je het niet door hebt (of weet), dat je dat gezegt/geschreven hebt?

    zovaak. dan typ ik iets ofzo. en dan ben ik al bezig met de rest verzinnen. en dan midden in een woord ofzo begin ik al met de volgende zin. terwijl de eerste zin nog nieteens af was.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Jaa, dat heb ik heel vaak.
    Dan meen ik dat ik praten en schrijven tegenlijk kan, en dat schrijf ik op wat ik wil zeggen ofzo xd

    Hahaha, ik zet heel vaak bij biologie mijn naam bij klas neer en mijn klas bij naam (:
    Ik heb je titel even aangepast. ;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ja, ik had eens 1992 opgeschreven ipv 2008 =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Ow ik zit soms nog in A3b en soms nog in 2008 dus boeiend.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik schrijf altijd iemand anders naam boven mijn blaadje. perongeluk.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Aurelia schreef:
    ja, ik had eens 1992 opgeschreven ipv 2008 =='

    hihi, =)

    xLoveIsDeadx schreef:
    ik schrijf altijd iemand anders naam boven mijn blaadje. perongeluk.

    :'D

    xLoveIsDeadx schreef:
    ik schrijf altijd iemand anders naam boven mijn blaadje. perongeluk.

    En dan maar hopen dat het studje jou naam boven zijn/haar papier schrijft.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Decoy schreef:
    Hahaha, ik zet heel vaak bij biologie mijn naam bij klas neer en mijn klas bij naam (:
    Ik heb je titel even aangepast. ;)

    dat heb ik ook heel vaak..xD^^

    of dan wil je wat bij het vakje waar je cijfer moet komen te staan wat zetten.:Y)

    ja, maar kan me zo niet meteen iets herinneren x'D


    You're a star in heaven.

    Wat zijn s.o's? Ik versta onder S.O. Seksuele Opvoeding. En hoort dit niet bij School ofzo? (:


    Only losers can act the way you do

    CherryHead schreef:
    Wat zijn s.o's? Ik versta onder S.O. Seksuele Opvoeding. En hoort dit niet bij School ofzo? (:

    schriftelijke overhoring x'D


    You're a star in heaven.

    een vriendin en ik hadden een keer twee weken lang als datum 5 december op geschreven, en geen enkele leraar heeft het gemerktxD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ik heb het even verplaatst naar 'school' omdat het een beetje over so's gaat (;

    en ja, ik heb het ook dikwijls. Vooral wanneer we veel overhoringen op 1 dag hebben, vergis ik me soms wel eens van vak ofzo, of in het begin vh nieuwe schooljaar schrijf ik nog constant mijn klas van het jaar daarvoor op -_-