• Klasgenoten, wat moet je ermee. =='
    Voor Nederlands moeten we tegen morgen 'De Dulle Griet' gelezen hebben van Suske & Wiske. Juist ja, een strip. En dat in het vierde middelbaar. Maar aangezien die Bonenstaak die opdracht pas vrijdag opgaf, en dat nog wel in verschillende klassen, was die strip overal uitgeleend.
    Gelukkig had een klasgenote hem en zij gaf me hem maandag. Zelf had ze hem al gelezen en ik zou hem morgen dan teruggeven. Ik heb nog maar de eerste paar pagina's gelezen, aangezien ik gister te veel huiswerk had.
    Kom ik vandaag aan op school en vraagt ze me of ik haar strip bij had, ze had hem toch nog niet zo heel goed gelezen, dus wilde ze hem vanavond zelf nog een keertje lezen.
    Ik zei haar dat ik hem nog niet uit had, lang nog niet zelfs, maar staat erop dat ze hem vanavond nog terugkrijgt. Het is tenslotte haar strip en ze wilt hem overnieuw lezen.
    Nu kan ik mooi negentien kilometer gaan fietsen, met een gebarsten knieschijf, omdat mijn moeder me niet wilt brengen.
    Hier kan ik zo pissed om worden, waarom beloofd ze dan eerst dat ik hem morgen pas moet teruggeven?

    omdat ze een domme geit is:X?
    Nee, sorry, ik ken dat hele kind niet, dat mag ik niet zeggen:$
    Maar het is wel een domme geiten actie:Y)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Aw vet lullig. =='


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Aw ik heb medelijden met je


    I build a house for your bones!

    omdat ze een snul is? (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Als ze hem zo nodig moet hebben, komt ze toch lekker naar jouw toe? :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Geke schreef:
    omdat ze een domme geit is:X?
    Nee, sorry, ik ken dat hele kind niet, dat mag ik niet zeggen:$
    Maar het is wel een domme geiten actie:Y)

    Precies! :((

    Liess schreef:
    Als ze hem zo nodig moet hebben, komt ze toch lekker naar jouw toe? :'D

    Ja, zei ik dus ook al. Maar het is haar strip en blabla, dus ik moet hem brengen. =='

    Ik heb die strip ook, moet ik 200 km met de fiets komen rijden? :9~


    All was well.

    ahw dat is echt klote. ö


    -

    Ik zou er keihard tegenin gaan en smoesjes bedenken dat je niet weg kan. Aangezien het haar strip is en ze hem eerder terug wilt, moet ze hem zelf maar ophalen. Want zij is diegen die hem éérder terugwilt. Dus zij moet maar lekker die negentien kilometer gaan afleggen voor haar stripboekje. O ja, je móet trouwens helemaal niks. :'D Je mág het doen. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    BarbiesDICK schreef:
    Ik heb die strip ook, moet ik 200 km met de fiets komen rijden? :9~

    Wanneer kom je? :Y)

    Liess schreef:
    Ik zou er keihard tegenin gaan en smoesjes bedenken dat je niet weg kan. Aangezien het haar strip is en ze hem eerder terug wilt, moet ze hem zelf maar ophalen. Want zij is diegen die hem éérder terugwilt. Dus zij moet maar lekker die negentien kilometer gaan afleggen voor haar stripboekje. O ja, je móet trouwens helemaal niks. :'D Je mág het doen. (:

    Ik ben volop bezig met de zeggen dat ik hem niet kan brengen. _O_

    Hahaha, goedzo! (krul)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Wanneer kom je? :Y)


    Nog vijf straten ! *huuhuuhuhuhuh* (krul)


    All was well.

    serieus joh, dat doen ze nou altijd. -.-


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.