• Een Ak leraar heeft hipatites A
    en 1 verschuinsel was dat je geelig eruit zag
    en het was toen 1 april
    we wilde een grapje uithalen met onze NL leraar.
    Maar toen we in de les kwamen was hij echt geelig :|
    daarna hebben we nog 2x les van hem gehad en sindsdien viel hij uit.
    Vandaag kregen we horen dat hij kanker heeft :|

    we gaan nu een hele grote kaart naar hem opsturen van de klas want die leraar was vet chill

    mijn vraag:
    wat zouden jullie doen als jullie dat te horen kregen?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Mijn vorige biologie leraar, had Teelbalkanker. Hij is er vanaf, maar ik schrok toen wel . Woot!

    uhm misschien een beetje gaan huilen en hem een kaart sturen zodat hij weet dat hij moet blijven vechten voor zijn leven :X :)

    Ook een kaartje sturen enzo. Want kanker is gewoon een rotziekte en hij vind het vast leuk te zien dat jullie aan hem denken :]


    Sweet dreams will come true.

    Zelfde als wat jullie doen, een kaartje sturen. Wij hadden ook een leraar en die bleek kanker te hebben. We hebben toen iets leuks gemaakt van een plank -heel simpel, maar toch- en zijn op ziekenbezoek geweest in het ziekenhuis en hebben hem dat overhandigt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik zou je eens iets heel engs zeggen mijn nederlandse lerares heeft ook kanker :O
    xx


    /

    ik zou ook kaart sturen met de klas.


    -

    Kaart opsturen, en als je het écht goed met hem kan vinden misschien opzoeken?

    Ik heb geen idee.

    xNEE schreef:
    Kaart opsturen, en als je het écht goed met hem kan vinden misschien opzoeken?

    we weten niets :S alleen dattie kanker heeft verder niets...
    en als we hem thuis willen opzoeken moeten we naar duitsland xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    (...)
    we weten niets :S alleen dattie kanker heeft verder niets...
    en als we hem thuis willen opzoeken moeten we naar duitsland xD

    xd
    Dat is idd niet zo handig.
    Misschien -als jullie het echt willen dan- naar een teamleider op school gaan? Die weet misschien meer ;]

    Heel erg schrikken. dat zou verschrikkelijk zijn. Want mijn leraar Nederlands is een aardige man! Wens hem sterkte!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.