• Ja, Renée (Decoy) en ik hadden toneel samen. En toen gingen wij op de terug weg doen 'net alsof we verdwaald waren.' Wat haast onmogelijk is, aangezien wij in een klein boerengat wonen. [2010 krijgen we een trein!] Goed, ik dwaal af. Toen stonden we dus even te kletsen. Dus wij stappen op, om weer door te gaan naar huis, horen wij opeens zo'n man achter ons roepen 'Kijk eens uit ofzo, heb je dat niet geleerd van je moeder?' Nu was ik heel vuil om te zeggen dat ik geen moeder meer had. :$ Maar ik heb der nog wel hoor! Goed, Renée helemaal flippen tegen hem, hij zijn middelvinger opsteken. Ik kan dat echt niet hebben, die oudjes.
    Dan moeten wij ze met respect behandelen, maar wij dan?

    Kuss.

    Happysnail schreef:
    Moet ik mij voorstellen dat er dan een heel rijtje pedo's staat te wachten?


    Neen. :Y)


    we've only said goodbye with words

    Berfyne schreef:
    (...)

    Neen. :Y)

    Oke, maar zo stelde ik het mij wel voor. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    *Rijd Nynke aan in scootmobiel* :9~


    I recycle my thoughts.

    Ach, ik denk maar zo:
    over een paar jaar zijn ze toch dood:X


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    SecondBeva schreef:
    Wij hadden een tussenuur en toen gingen we in het winkelcentrum vragen aan mensen waar we konden pinnen terwijl we voor de Rabobank stonden :Y).

    Die is goed. (':


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    bij mij in de buurt was er een oude man van 80 die begon kinderen te misbruiken in ruil voor energie drank

    Ik zat zo bij de bushalte O_O
    Rijd er zo'n oude man langs in zo'n scootmobiel, kijkt ie en dan begint ie naar me te zwaaien O_O
    En even later reed ie aan de overkant weer terug O_O

    Gister stond er een oude man aan de bushalte en hij was de hele tijd tegen de mensen rondom hem aan het praten, maar die luisterden niet, dus eigenlijk praatte hij tegen zeichzelf. Toppunt was wel dat hij in het nederlands/frans/engels/spaans & italiaans aan het praten was :'D
    hij stonk wel naar de drank zei een vriendin van mij :8


    All was well.