• Ja, Renée (Decoy) en ik hadden toneel samen. En toen gingen wij op de terug weg doen 'net alsof we verdwaald waren.' Wat haast onmogelijk is, aangezien wij in een klein boerengat wonen. [2010 krijgen we een trein!] Goed, ik dwaal af. Toen stonden we dus even te kletsen. Dus wij stappen op, om weer door te gaan naar huis, horen wij opeens zo'n man achter ons roepen 'Kijk eens uit ofzo, heb je dat niet geleerd van je moeder?' Nu was ik heel vuil om te zeggen dat ik geen moeder meer had. :$ Maar ik heb der nog wel hoor! Goed, Renée helemaal flippen tegen hem, hij zijn middelvinger opsteken. Ik kan dat echt niet hebben, die oudjes.
    Dan moeten wij ze met respect behandelen, maar wij dan?

    Kuss.

    Bij ons flipte een oudje helemaal omdat hij ff moest wachten bij de karretjes van de supermarkt, omdat er een zak vast zat in een kar die door een of andere zwerver was vastgemaakt. Echt niet normaal man. O.O
    Stomme hangouderen ook.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    indurdaad.
    als je voorrang neemt en ze rijden door en dan botsen ze tegen je aan, freaken ze ook helemaal. o_x helemaal uit het raampje. ik roep dan gewoon aso heur. krijg ik geen respect? dan zij ook niet. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik las in een artikel dat ergens bij een supermarkt ook "hangouderen" zaten die ook gewoon vervelende opmerkingen maakten, tot ergenis van de supermarkt medewerkers en alle klanten. Waar moet dat heen in deze wereld.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hij zei tegen mij dat ik dom was terwijl ik Gymnasium doe o.o'



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Typfout)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Happysnail schreef:
    Ik las in een artikel dat ergens bij een supermarkt ook "hangouderen" zaten die ook gewoon vervelende opmerkingen maakten, tot ergenis van de supermarkt medewerkers en alle klanten. Waar moet dat heen in deze wereld.

    Dat vraag ik mij ook steeds vaker af.
    @ Renée :
    Je bent toch ook dom? Grapje. (flower)

    Ja super :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wij hadden een tussenuur en toen gingen we in het winkelcentrum vragen aan mensen waar we konden pinnen terwijl we voor de Rabobank stonden :Y).


    I recycle my thoughts.

    Toen ik je vraag las dacht ik van : I don't know. Maar ik liep een keer met mijn vriendin langs een straatje waar we altijd langs moeten om naar de supermarkt te gaan en daar staan altijd pedo's, en één van die pedo, die fking erg dronken was van : hé wijfies komen jullie mij vandaag opvrolijken? en toen zijn we hem gesmeerd nadat we onze middelvingers opstoken :Y). ik vond het een goeie daad.


    we've only said goodbye with words

    Berfyne schreef:
    Toen ik je vraag las dacht ik van : I don't know. Maar ik liep een keer met mijn vriendin langs een straatje waar we altijd langs moeten om naar de supermarkt te gaan en daar staan altijd pedo's, en één van die pedo, die fking erg dronken was van : hé wijfies komen jullie mij vandaag opvrolijken? en toen zijn we hem gesmeerd nadat we onze middelvingers opstoken :Y). ik vond het een goeie daad.

    Moet ik mij voorstellen dat er dan een heel rijtje pedo's staat te wachten?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    (...)
    Moet ik mij voorstellen dat er dan een heel rijtje pedo's staat te wachten?

    Ja!


    I recycle my thoughts.

    Niet normaal tegenwoordig meer.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik liep een keer met een vriendin over straat en toen kwam er zo'n oudere man op een scootmobiel aan 'Hey spetters!' zei de man met een heze stem. Brrr..


    "I shut my eyes in order to see.'

    bij een dorp vlakbij mij staan ook vet veel ouderen bij elkaar asociaal te doen. :Y)


    -

    Laten we de boel platbranden. :9~

    Happysnail schreef:
    Ik liep een keer met een vriendin over straat en toen kwam er zo'n oudere man op een scootmobiel aan 'Hey spetters!' zei de man met een heze stem. Brrr..

    HAHAHA!! Dat was ik :$


    I recycle my thoughts.