• Omg mensen ik was gehackt:O
    Jullie kunnen me nu wel niet geloven maar dat hele verhaal over die tweeling heb ik niet op een forum gezet.
    Ik heb GEEN kinderen.
    hallo mensen ik ben 16 niet gek..!!!

    Corpse schreef:
    Waarom gaan jullie allemaal zeuren dat het niet zo is, of liggen zeggen dat het broertje en die vriend al volwassen zijn. Hoe the hack moetten jullie dat weten. Ik zie jongens van die leeftijd dat wel doen hoor. En waarom zou zij zichzelf zo 'voorschut' zetten hier op het forum en daarna dit topic openen?



    Mensen die aandacht willen doen dat nou eenmaal.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mellifluous schreef:
    Je geeft mij gelijk? :'D Of haar?


    you, ofcourse, maar ben al stil, loopt hier bietje uit de hend. :)


    we've only said goodbye with words

    Levenloos...(doeg)


    Niet geschoten is altijd mis..

    kom op mensen!
    laat elkaar nou.
    rust ofzeu -.-


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    nou, ik geloof dit ook al niet eigenlijk. :p


    -

    Mellifluous schreef:
    (...)

    Ja, en jongens van 15 jaar gaan jou zulke dingen lappen? I don't think so? Zelf hun zijn volwassen genoeg.

    Jongens van 15 zijn lang niet allemaal volwassen. Kom eens een dagje in mijn klas zitten en je verandert snel van mening ^^

    Maar anyway: alleen zij weet of het waar is wat ze vertelt, wij kunnen niet controleren wat haar broertje wel of niet gedaan heeft, maar aub, ga hier niet over verder discussiëren want het heeft niet veel zin.

    Webcamsex schreef:
    Levenloos...(doeg)

    Jij gaat zelf de cel in wegens het vals beschuldigen van mij van het stelen van een lolly hea:) Mister webcamsex^,^
    valselollystelerbeschuldigeraar:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Jongens, het kan best ja. Wat zij zegt.
    Ik dacht dat het een hacker van buitenaf was, daarom checkte ik dr ip.

    Slotje > Wegens het niet geloven van mensen en ze zielig vinden. Laat haar maar lekker.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.