• Omg mensen ik was gehackt:O
    Jullie kunnen me nu wel niet geloven maar dat hele verhaal over die tweeling heb ik niet op een forum gezet.
    Ik heb GEEN kinderen.
    hallo mensen ik ben 16 niet gek..!!!

    Freakdog schreef:
    Yeah,
    droom verder meid. Droom verder met Rockstar. (:





    bedoel je mij??


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Ik weet niet of ik het moet geloven want ik heb die topic niet gelezen :X.


    we've only said goodbye with words

    Mensen toch, als dat meisje nu zegt dat het zo is, is het zo, laat het gewoon en zoek er niet vanalles achter ...

    DJFistful schreef:
    (...)

    me broertje is 1 jaar jonger dan mij en als die met ze 2e zijn slapen ze meestal pas na 4 uur wnat dan doen ze een wedstrijd wie er het langste wakker kan blijven


    Ja, en jongens van 15 jaar gaan jou zulke dingen lappen? I don't think so? Zelf hun zijn volwassen genoeg.
    Sorry, maak ik denk dat je uit je nek lult, net als bij je topic over die tweeling 'RockStar' Nou ja, goed voor jou, liegen.
    Alleen, je lost er niets mee op.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Oké.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mellifluous schreef:
    (...)

    Ja, en jongens van 15 jaar gaan jou zulke dingen lappen? I don't think so? Zelf hun zijn volwassen genoeg.
    Sorry, maak ik denk dat je uit je nek lult, net als bij je topic over die tweeling 'RockStar' Nou ja, goed voor jou, liegen.
    Alleen, je lost er niets mee op.



    weetje geloof lkkr wat je wil geloven maar vertel mij niet dat jongens van 15 volwassen zijn..!!!
    Ik zit al 2 jaar lang alleen maar bij jongens in de klas en ik weet ook wel heeeeeeeeeeeeeeeel goed hoe ze in elkaar zitten...!!

    DJFistful schreef:
    (...)


    weetje geloof lkkr wat je wil geloven maar vertel mij niet dat jongens van 15 volwassen zijn..!!!
    Ik zit al 2 jaar lang alleen maar bij jongens in de klas en ik weet ook wel heeeeeeeeeeeeeeeel goed hoe ze in elkaar zitten...!!


    Nou, ik ga vriendelijk blijven, en niet uit mijn kram schieten, maar ik ga ook om met zulke jongens, en zij zijn volwassener dan hoe jij nu doet. -.-'


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson


    Mellifluous schreef:
    Ja, en jongens van 15 jaar gaan jou zulke dingen lappen? I don't think so? Zelf hun zijn volwassen genoeg.
    Sorry, maak ik denk dat je uit je nek lult, net als bij je topic over die tweeling 'RockStar' Nou ja, goed voor jou, liegen.
    Alleen, je lost er niets mee op.


    Weetje, ik geef d'r wel gelijk, en ik weet niet of ik je geloof, maar B-O-E-I-E-N-D. Wat kan het mij schelen of je gehackt bent, ik heb die topic amper gelezen {valt in herhaling ;x}. Maar als je je afvraagt waarom ik hier reacties drop? Ik ben gewoon brand nieuwsgierig :Y).


    we've only said goodbye with words

    r0ckstar schreef:
    (...)




    bedoel je mij??



    sorry,, Ik snap het al xD


    I'm dreaming my end till I'm living it

    hmm, Dat vriendje moet je slaan Ö n_____n


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    r0ckstar schreef:
    (...)




    bedoel je mij??


    nee haar 'tweeling'


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Berfyne schreef:
    (...)

    Weetje, ik geef d'r wel gelijk, en ik weet niet of ik je geloof, maar B-O-E-I-E-N-D. Wat kan het mij schelen of je gehackt bent, ik heb die topic amper gelezen {valt in herhaling ;x}. Maar als je je afvraagt waarom ik hier reacties drop? Ik ben gewoon brand nieuwsgierig :Y).


    Je geeft mij gelijk? :'D Of haar?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik vond het al zo'n raar verhaal. o_x ik geloofde het al niet. :'d


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Freakdog schreef:
    (...)

    nee haar 'tweeling'



    had ik net door,,,, sorry,, bedoelde er niks mee,, had het topic niet gelezen xD


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Waarom gaan jullie allemaal zeuren dat het niet zo is, of liggen zeggen dat het broertje en die vriend al volwassen zijn. Hoe the hack moetten jullie dat weten. Ik zie jongens van die leeftijd dat wel doen hoor. En waarom zou zij zichzelf zo 'voorschut' zetten hier op het forum en daarna dit topic openen?


    I live for the applause, you will die for it.