• Wij gaan morgen op Schoolkamp. We hadden twee weken geleden al gehoord dat we op de Bonte Avond iets moesten doen, maakt niet uit wat. Wij dus met een hele groep besloten dat we Lingo zouden doen. Haken al die jongens af en een paar meiden ook. Nu weten ik en Hajar (LilGoofy) niet wat we moeten doen.
    Wat hebben jullie gedaan als toneelstukje of wat dan ook?
    Heeft iemand ideeën?

    - Esmaye en LilGoofy.


    -

    Ik heb toen met een groepje Kopspijkers gedaan, maar dat bestaat al niet meer. :X

    Je kunt ook playbacken, zingen, toneelstukje...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Uhm, is even denken. Dat is al heeel lang geleden x']. Uhm volgens mij een toneelstukje :Y) Met stuk of 5/6 man. Je kunt ook altijd vragen of je bij een ander groepje mag aansluiten als je echt niets meer weet.


    Wie du mir, so ich dir.

    Een quiz maken deden wij :Y).


    I recycle my thoughts.

    Uhm dat is bij mij al tijdje geleden maar ik weet nog dat ze bij ons veeeel gingen dansen en een paar mensen gingen zingen en er werd een quiz gedaan met de leraren.


    DARE TO LOVE <3

    SecondBeva schreef:
    Een quiz maken deden wij :Y).

    Zoiets hebben wij ook gedaan ja (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb samen met een klasgenoot mijn eigen versie op Rette Mich gemaakt, en ons verkleed als Tom en Bill enzo, we hadden wel mooi gewonnen =3


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb samen met een klasgenoot mijn eigen versie op Rette Mich gemaakt, en ons verkleed als Tom en Bill enzo, we hadden wel mooi gewonnen =3
    Haha super ruig, en zo hoort het ook x]


    Wie du mir, so ich dir.

    De klassen werden opgedeelt in verschilende groepen. Die groepen maakten dan een toneelstuk. Op de bonte avond gingen we die doen, de gene die won kreeg iets^^
    En we hadden de auto van de leraar die wij haten onder gegooit met wc-papier! En van die eikeltjes in zijn uitlaat gedaan! XD


    -

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb samen met een klasgenoot mijn eigen versie op Rette Mich gemaakt, en ons verkleed als Tom en Bill enzo, we hadden wel mooi gewonnen =3

    Aight, dat vind ik echt vet orgineel en leuk! :'D


    -

    Het was trouwens wel een komedie versie, het ging over een vis die werd opgegeten door een kat.. xD


    Life is hard and then we die

    wij gingen dansen x'd
    een afrader
    - schaam moment -


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wij hadden een quiz verzonnen met allemaal vragen over make-up en andere meisjesdingen.
    Twee jongens naar voren gehaald en die moesten de vragen beantwoorden.
    Had 'ie t fout kreeg ie make-up op en had 'ie het goed kreeg de ander make-up op. Beginnen met mijv mascara en zo steeds meer opbouwen. (:

    ik ging met een groepje vragen verzinnen, en dan de klas in groepjes verdelen en wie het goed had kreeg een dropje. :Y)
    maar wij hielden bijna al het drop voor onszelf. (A)


    -

    Fragile schreef:
    Wij hadden een quiz verzonnen met allemaal vragen over make-up en andere meisjesdingen.
    Twee jongens naar voren gehaald en die moesten de vragen beantwoorden.
    Had 'ie t fout kreeg ie make-up op en had 'ie het goed kreeg de ander make-up op. Beginnen met mijv mascara en zo steeds meer opbouwen. (:

    gewéldig x'd


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Beatboxen?
    -Is heel erg inspiratieloos-


    No growth of the heart is ever a waste