Omg!!
Wat is die tweeling toch allemaal aan het aanvangen?!
Ze waren vroeger zó perfect, en nu vind ik ze allebei steeds creepyer(?!) worden...
Ze moeten zelf weten hoe ze eruit willen zien, maar ik vind het maar niks...
Ik wil niet bijdehand doen ofso, maar uuhh.. DIT IS TOCH NIET EMO! HET IS ECHT ZO'N NEP WANNEBE KIND VAN UIT DE RAP/GHETO WERELD OF HOE JE DAT OOK SCHRIJFT!
Ik vind dat ze echt steeds dieper gaan. Ik bedoel, vroeger waren ze echt knap en leuk, toen ze nog 17/18 waren. Maar nu? Ik hou van de oude TH. Niet van de nieuwe. laat ze alsjeblieft weer 'gewoon' worden.
Ik vind de foto's eng...
Vroeger waren ze veel leuker...neem maar van me aan...de nieuwe posters waar ze er zo op staan komen niet op mijn muur...dan schrik ik me elke ochtend rot(huil)
xxx
Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.
RwaydaROCK schreef:
Ik wil niet bijdehand doen ofso, maar uuhh.. DIT IS TOCH NIET EMO! HET IS ECHT ZO'N NEP WANNEBE KIND VAN UIT DE RAP/GHETO WERELD OF HOE JE DAT OOK SCHRIJFT!
Ik vind dat ze echt steeds dieper gaan. Ik bedoel, vroeger waren ze echt knap en leuk, toen ze nog 17/18 waren. Maar nu? Ik hou van de oude TH. Niet van de nieuwe. laat ze alsjeblieft weer 'gewoon' worden.
Ik heb gesproken
Georg en Gustav zijn nog hetzelfde, je houdt dus van de oude Kaulitztwins :'3