• Mijn kat wou daarnet zelfmoord plegen en dit is hoe het verliep. We wonen 3 verdiepingen hoog en het raam stond helemaal open. Mijn kat zat een tijdje in die opening, maar mijn kat is nogal gestoord dus ze begon debiel rond te lopen in het huis. Toen deed mijn mam het raam toe en toen kwam mijn kat razendsnel aanlopen en botste ze tegen het raam dat mijn mam net toegedaan had. Zelfmoordpoging mislukt.
    Nog iemand een zelfmoordpogingskat?
    Subforum Lifestyle -> het leven van mijn kat :'D


    -

    Ik vind jou kat cooooooool (:


    Never run out of reasons to smile...

    O.O


    Mijn hamster wou ook zelfmoord plegen. ze had zich bijna opgehangen in der ratje :x en ik heb der gered.en nu is ze toch nog dood.


    We can only learn to love by loving.

    Katten kunnen toch 25 meter vallen zonder dood te gaan en dan op hun pootjes terecht komen? :X


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    whahaha, ik zie het al gebeuren. =x


    None but ourselves can free our minds.

    omg straks was het raam open geweest dan had je een dode kat:O
    xD
    xx


    /

    Braindamage schreef:
    whahaha, ik zie het al gebeuren. =x

    Omg x3 Vet gaaf!
    Ik heb een kat die Mongool is, serieus. Die spoort niet... Die blijft mooi in de regen zitten als ze er zin in heeft.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    De hamster van mijn vriendin had zelfmoordneigingen.
    Ze ging aan het rekje hangen aan het plafond van de kooi en liet zich dan vallen op het stenen etensbakje, heel erg dom, heel erg pijnlijk, heel erg levenloos.
    Uiteindelijk heeft ze hem twee of drie weken geleden dood aangetroffen in het holletje waar hij altijd sliep.
    Zelfmoordpoging mislukt, hamster getroffen door natuurlijke dood.




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Even een foutje weggehaald.)

    Coldplace schreef:
    De hamster van mijn vriendin had zelfmoordneigingen.
    Ze ging aan het rekje hangen aan het plafond van de kooi en liet zich dan vallen op het stenen etensbakje, heel erg dom, heel erg pijnlijk, heel erg levenloos.
    Uiteindelijk heeft ze hem twee of drie weken geleden dood aangetroffen in het5 holletje waar hij altijd sliep.
    Zelfmoordpoging mislukt, hamster getroffen door natuurlijke dood.

    Dat is wel lichtelijk ironisch.
    Het arme beestje.


    I clicked my heels and wished for you.

    Mijn hond wou zelfmoord plegen.
    Like wij hebben zo een aangebouwde badkamer en die heeft een plat dak en daarnaast is onze tuin. En ik had mijn hond zo op dat plat dak gezet. En die gaat zo lopen en toen vloeg ie naar beneden, de tuin in.
    Begrijp je?

    nee, onze dieren leven wel graag x'd
    maar da's best wel hilarisch. n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    nee, onze dieren leven wel graag x'd
    maar da's best wel hilarisch. n_n


    I'd rather go naked than wear fur.

    Onze kat doet dat ook wel eens, gaat ze op het randje langs het raam lopen, een mistapje en ze is er geweest. Raar beest.


    I am an idiot, I move.

    Rickjuh schreef:
    Katten kunnen toch 25 meter vallen zonder dood te gaan en dan op hun pootjes terecht komen? :X

    Haar kat is niet zo slim. Maar nu ze het weet gaat ze wrs een paar honderde meters hoger staan.


    :X


    Some people make the world special just by being in it

    Hilarische kat. Ik neem ook zo'n kat.


    I recycle my thoughts.