• kijk ik heb een serie en de titel is :
    You're my everything, I can't live without you

    ik ben die titel een beetje zat

    ik had een andere titel in de gedachten maar die is er al...
    weten jullie er een? ik wil graag een speciale die je niet vaak tegen komt dus niet zo standaard

    xxx <3


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik ken het verhaal niet, dus ik zou het niet weten... sorry:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Would I make the right decision?

    Of iets in die richting.. ? x'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Geke schreef:
    ik ken het verhaal niet, dus ik zou het niet weten... sorry:O

    hier is de inleiding ;)

    Hoi, je gaat nu een kijkje nemen in mijn leven. Nou mijn leven, mijn vaders leven, want mijn leven wordt beheerst door hem. Ik mag niets meer sinds mijn moeder is overleden. Ja,ze is overleden aan een overdosis van drugs. Mijn vader heeft een dansacademie waar ik in dans. Ik moet alleen trainen en trainen. Daardoor heb ik geen vrienden. Ik heb wel een vriendje, maar die zie ik amper. Hij is 2 jaar ouder dan mij. Zelf ben ik 16. Je ziet, zo geweldig is mijn leven niet. Maar 1 ding houd mij levend en dat is zingen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    'My life, His life. Help Me'
    'Singing my passion'
    '
    Ispiratie Loos :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    when singing is your everything

    ofzoiets, sry ben nu ff inspiratieloos :X


    Real music is hidden behind the notes

    It's his decision, not mine.
    That's what keeps me alive.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    wat vinden jullie van Never think?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    (...)
    hier is de inleiding ;)

    Hoi, je gaat nu een kijkje nemen in mijn leven. Nou mijn leven, mijn vaders leven, want mijn leven wordt beheerst door hem. Ik mag niets meer sinds mijn moeder is overleden. Ja,ze is overleden aan een overdosis van drugs. Mijn vader heeft een dansacademie waar ik in dans. Ik moet alleen trainen en trainen. Daardoor heb ik geen vrienden. Ik heb wel een vriendje, maar die zie ik amper. Hij is 2 jaar ouder dan mij. Zelf ben ik 16. Je ziet, zo geweldig is mijn leven niet. Maar 1 ding houd mij levend en dat is zingen.


    ik weeet een titel maar ik weet wel dat ik hem ga maken!^^

    DanceGirl14 schreef:
    (...)

    ik weeet een titel maar ik weet wel dat ik hem ga maken!^^

    was de titel dn xD

    en dat is lief =D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.