• Eindelijk! 20juli heeft Lady Gaga een Concert! alleen is het al uitverkocht (op de officiele site teminste). Wie gaan er allemaal naartoe? aah ik heb er zo'n zin in hea! ik hou van lady gaga! ze heeft zo'n eigen stijl en manier van denken, yeaaah.
    (cool)


    i know you'll be my paparazzi *

    Ik niet, had graag gewild.

    ik vind haar wel goed, maar ik ga niet x'D


    You're a star in heaven.

    Lovejoy schreef:
    Ik niet, had graag gewild.

    misschien kan je ergens nog een kaartje fixen, er is ook een site waar je 55 betaald, maar dan heb je wel een kaartje. (alleen een tip)


    i know you'll be my paparazzi *

    Ik had hééél graag gewild, maar ben niet toegekomen aan een ticket.
    Die sites waarop staat dat die kaartjes niet uiverkocht zijn, en waar je er dus één kan kopen, vertrouw ik niet.


    ok

    xCharity schreef:
    (...)
    misschien kan je ergens nog een kaartje fixen, er is ook een site waar je 55 betaald, maar dan heb je wel een kaartje. (alleen een tip)

    Ik denk niet dat het mag van mijn moeder - moeilijke week dan.

    Attached schreef:
    Ik had hééél graag gewild, maar ben niet toegekomen aan een ticket.
    Die sites waarop staat dat die kaartjes niet uiverkocht zijn, en waar je er dus één kan kopen, vertrouw ik niet.

    soms moet je risico's nemen, als je egt graag wilt. maar je moet het self weten hea. Hoe duur zijn ze daar dan??


    i know you'll be my paparazzi *

    xCharity schreef:
    (...)
    soms moet je risico's nemen, als je egt graag wilt. maar je moet het self weten hea. Hoe duur zijn ze daar dan??

    I don't know. Prijs maakt opzich niet uit, als het er is ga ik toch wel. Maar als ik ga betalen en niks krijg, tja. Dan niet. En als het op de officiële site staat dat het is uitverkocht, geloof ik dat. Jammer genoeg.


    ok

    Attached schreef:
    (...)
    I don't know. Prijs maakt opzich niet uit, als het er is ga ik toch wel. Maar als ik ga betalen en niks krijg, tja. Dan niet. En als het op de officiële site staat dat het is uitverkocht, geloof ik dat. Jammer genoeg.

    Ja maar zo bedoelde ik het niet, als het namelijk neit al te duur is zou je het risico kennen nemen tog? en anders zou je altijd die site nog aan kennen geven bij de politie. Maarja je moet zelf weten of je het risico durft te nemen. hihi.


    i know you'll be my paparazzi *

    Dit kind gaat (':
    En ze heeft er zoveeeeeeeeel zin in ^^
    Alleeen..
    .. als we op Last Minute vakantie gaan dan kon ik niet, maar daar heb ik al wat voor geregeld


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    xHYPERACTIVE schreef:
    Dit kind gaat (':
    En ze heeft er zoveeeeeeeeel zin in ^^
    Alleeen..
    .. als we op Last Minute vakantie gaan dan kon ik niet, maar daar heb ik al wat voor geregeld

    yeah, hope to see you there. I think it's gonna be amezing .
    :$


    i know you'll be my paparazzi *

    xCharity schreef:
    (...)
    yeah, hope to see you there. I think it's gonna be amezing .
    :$
    Uhu 8D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ummmm er is 15 mei wel een concert ik ga erheen (A)


    I wish you were here.

    Bovicide schreef:
    ik vind haar wel goed, maar ik ga niet x'D


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Cacharel schreef:
    Ik niet, had graag gewild.

    Cacharel schreef:
    Ik niet, had graag gewild.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.