• Echt serieus. Lang twijfelde ik erover een topic te maken maar nu doe ik het echt.

    Wat zitten hier een enorm arrogante, vervelende en botte mensen zeg. Leuk reageren op topics is vandaag de dag teveel gevraagd.

    Bij Tokio Hotel topics bijvoorbeeld, zijn de reacties meestal voor 60% van 'niet fans' die melden dat ze geen fan meer zijn en TH stom is. Leuk voor je, maar we hebben een Tokio Hotel filter, right. Zet die dan aan, en ga niet die topics verpesten voor de mensen onder ons die nog wel fan zijn.

    En dan nog zoiets: topic
    Echt ga je schamen, zo reageer je gewoon niet. Iemand meldt dat haar quizjes overgenomen mogen worden, wat heel lief is, aangezien zij ervoor gewerkt heeft, en dan krijgt ze zulke reacties. Ze trekt geen aandacht, zegt niet waarom ze weggaat, enkel dat dat het geval is en je haar Quizje mag overnemen.
    Ik snap jullie niet, echt.

    Ik zie de laatste tijd echt onwaarschijnlijk veel botte reacties van mensen op topics waarvan ik dan zoiets heb klik gewoon op het kruisje en laat die mensen dat topic hebben. In plaats van de af te kraken.


    Dit moest me echt even van het hart.
    Bah.

    Amen_O_
    Ik ben lang niet op het forum geweest en sinds ik er weer een beetje op rondhang, merk ik dat het nogal verandert is.
    Daar word ik zelf ook nogal pissig van en dan ga ik straks ook nog botte reacties plaatsen ¬¬


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Tja, iedereen Positief blijven zou ik zo zeggen ;)


    Your Butt is Mine!

    Misschien is het een fase? hopelijk.

    Krulliful schreef:
    Misschien is het een fase? hopelijk.

    Hmm
    Iedereen zit in een kijk-mij-stoer-reageren-fase.
    Ze komen er maar snel uit.

    Cherished schreef:
    (...)
    Hmm
    Iedereen zit in een kijk-mij-stoer-reageren-fase.
    Ze komen er maar snel uit.

    Kijk-ik-ben-een-puber. _O_

    Cherished schreef:
    (...)
    Hmm
    Iedereen zit in een kijk-mij-stoer-reageren-fase.
    Ze komen er maar snel uit.

    Whaha iedereen in een zelfde fase XD


    -

    Prodigy schreef:
    (...)
    Kijk-ik-ben-een-puber. _O_


    Kijk-mij-Jolien-cool-vinden.

    x_x

    naja het gaat wel over denk ik.

    en ik blijf bij mijn standpunt dat de ik stop topics eng zijn.


    We can only learn to love by loving.

    ShellysANUS schreef:
    (...)
    Whaha iedereen in een zelfde fase XD

    nou oke, veel dan.

    Sorry ?

    Lovejoy schreef:
    Sorry ?

    Moet je niet tegen mij zeggen :P
    Maar like, jij bent meestal gewoon vrolijk enzo

    Cherished schreef:
    (...)
    Moet je niet tegen mij zeggen :P
    Maar like, jij bent meestal gewoon vrolijk enzo

    Nu even niet, ik zit er helemaal doorheen. Dus sorry als ik bot overkom. :'$

    ik heb niet eens de moeite genomen om te reageren in dat topic. als je hier écht weggaat, wordt al meteen aangenomen dat je een stomme aanstelster bent en niemand gelooft je. 'oh, die komt wel terug.' dat vind ik een kut opmerking. vooral als je het meent.
    maar ik vind wel dat je gelijk hebt, al weet ik niet zeker of ik dat ook doe. ik bedoel, iedereen heeft weleens een off day. dat kun je niemand kwalijk nemen, maar als íedereen zo gaat reageren. ôo maar ik zeg niets, want ik weet niet of ik bot over kom. en het is eerst op jezelf letten en dan op anderen, dus dat is wat ik ga doen. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Helemaal gelijk. Mensen denken hier te snel dat het allemaal is om aandacht te trekken.


    A. ikmisje.

    you're so damn right....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.