• Echt serieus. Lang twijfelde ik erover een topic te maken maar nu doe ik het echt.

    Wat zitten hier een enorm arrogante, vervelende en botte mensen zeg. Leuk reageren op topics is vandaag de dag teveel gevraagd.

    Bij Tokio Hotel topics bijvoorbeeld, zijn de reacties meestal voor 60% van 'niet fans' die melden dat ze geen fan meer zijn en TH stom is. Leuk voor je, maar we hebben een Tokio Hotel filter, right. Zet die dan aan, en ga niet die topics verpesten voor de mensen onder ons die nog wel fan zijn.

    En dan nog zoiets: topic
    Echt ga je schamen, zo reageer je gewoon niet. Iemand meldt dat haar quizjes overgenomen mogen worden, wat heel lief is, aangezien zij ervoor gewerkt heeft, en dan krijgt ze zulke reacties. Ze trekt geen aandacht, zegt niet waarom ze weggaat, enkel dat dat het geval is en je haar Quizje mag overnemen.
    Ik snap jullie niet, echt.

    Ik zie de laatste tijd echt onwaarschijnlijk veel botte reacties van mensen op topics waarvan ik dan zoiets heb klik gewoon op het kruisje en laat die mensen dat topic hebben. In plaats van de af te kraken.


    Dit moest me echt even van het hart.
    Bah.

    Je link doet het niet ;o
    En jha, misschien heb je wel gelijk. Maar dat neemt nog niet weg dat die mensen, waaronder ik in dat topic van dat meisje, niet gewoon 'doei' of zo mogen zeggen. I mean, ze gaat wég, dan mag je dr toch 'uitzwaaien' zo zeg maar?

    Dat heb ik ook al gezien bij sommige topics.
    En ik vind het ook niet kunnen.


    I need you like a heart needs a beat

    Conspiracy schreef:
    Je link doet het niet ;o
    En jha, misschien heb je wel gelijk. Maar dat neemt nog niet weg dat die mensen, waaronder ik in dat topic van dat meisje, niet gewoon 'doei' of zo mogen zeggen. I mean, ze gaat wég, dan mag je dr toch 'uitzwaaien' zo zeg maar?

    Ik weet niet wat jouw reactie was verder, maar sommige mensen reageren heel bot en sarcastisch, dan maar beter niet 'uitzwaaien', als het zo hatelijk moet.


    Mew <3

    Conspiracy schreef:
    Je link doet het niet ;o
    En jha, misschien heb je wel gelijk. Maar dat neemt nog niet weg dat die mensen, waaronder ik in dat topic van dat meisje, niet gewoon 'doei' of zo mogen zeggen. I mean, ze gaat wég, dan mag je dr toch 'uitzwaaien' zo zeg maar?

    Als het gemeend zou zijn, ja.
    Maar het was sacracstisch, en onaardig.
    Als je het meent zeg je eerder van, 'jammer dat je weggaat etc' en niet 'doei'

    En link, edit.

    Je had het topic al eerder mogen openen hoor, want je hebt dus kinda heel er gelijk. Ik kan ook arrogant reageren, al is het meestal voor de lol en weten ze dat ook, of is het niet zo bedoelt.
    Anyway, het is niet normaal op sommige momenten. Vrije meningsuiting wordt hier een beetje té letterlijk genomen. Rekening houden met anderen hoort daar niet meer bij...

    Bn ik gelukkig niet de enige die dat merkte XD
    Ik vind het heel erg irritant dat de "niet meer fans" van TH nu ineens alles en iedereen die TH fan is ook belachelijk gaan maken of er echt vervelende reacties gaan plaatsen! Hun vonden die haters toch ook niet leuk toen ze nog fan waren? Dan zouden ze toch moeten begrijpen hoe verevelend het is voor de fans om steeds te horen dat TH een kut band is en dat ze zielig zijn en weet ik veel wat...

    [/mijn mening]


    -

    Jaja, ik begrijp wel dat er wat onaardige tussenzaten, demijne ook i know <.< maar met 'doei' kan je toch ook gewoon zeggen van 'jammer dat je weggaat maar toch doei'?

    Je hebt op zich wel gelijk. Maar mijn tot ziens was eerder bedoelt van 'Waarschijnlijk kom je nog wel eens terug dus tot dan', niet per sé bot. Maar ok. Ik moet je toch wel gelijk geven. n_n


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Conspiracy schreef:
    Jaja, ik begrijp wel dat er wat onaardige tussenzaten, demijne ook i know <.< maar met 'doei' kan je toch ook gewoon zeggen van 'jammer dat je weggaat maar toch doei'?

    ... Je kan dát dan ook gewoon zeggen.. =/


    Mew <3

    Prodigy schreef:
    Je had het topic al eerder mogen openen hoor, want je hebt dus kinda heel er gelijk. Ik kan ook arrogant reageren, al is het meestal voor de lol en weten ze dat ook, of is het niet zo bedoelt.
    Anyway, het is niet normaal op sommige momenten. Vrije meningsuiting wordt hier een beetje té letterlijk genomen. Rekening houden met anderen hoort daar niet meer bij...

    Inderdaad.
    We zijn een bitchclubje online om je frustraties mee af te reageren.

    Zou 't jammer vinden als we weer extra regels over 'botheid' zouden moeten bedenken O.o
    Maar dat is misschien wel nodig ook, gezien de verrotte sfeer die er nu hangt.

    Cherished schreef:
    (...)
    Inderdaad.
    We zijn een bitchclubje online om je frustraties mee af te reageren.

    Zou 't jammer vinden als we weer extra regels over 'botheid' zouden moeten bedenken O.o
    Maar dat is misschien wel nodig ook, gezien de verrotte sfeer die er nu hangt.

    Aan wat voor een regel zat je dan te denken? Want er hangt hier idd nu echt een verrotte sfeer, gwn heel erg sarcastisch en weet ik veel. Soms echt vervelend en verwarrend.


    -

    ShellysANUS schreef:
    (...)
    Aan wat voor een regel zat je dan te denken? Want er hangt hier idd nu echt een verrotte sfeer, gwn heel erg sarcastisch en weet ik veel. Soms echt vervelend en verwarrend.

    Dunno, tis moeilijk om een goeie te verzinnen. Ik wacht sowieso nog even tot de nieuwe mods er zijn. Hopelijk is het niet nodig, ik kijk het sowieso nog een week aan.

    Je hebt helemaal gelijk.
    Mensen kunnen soms echt wreed zijn!

    zo gaat het al een tijdje. ik kan zelf ook niet tegen de ik stop odmat iedereen me haat etc. topics maar als je je series aanbied vind ik dat je nog wel fatsoenlijk kan doen tegen je medemens. maar ik reageer bijnan ooit op ik stop topics :$


    We can only learn to love by loving.

    Cherished schreef:
    (...)
    Inderdaad.
    We zijn een bitchclubje online om je frustraties mee af te reageren.

    Zou 't jammer vinden als we weer extra regels over 'botheid' zouden moeten bedenken O.o
    Maar dat is misschien wel nodig ook, gezien de verrotte sfeer die er nu hangt.

    Nét wanneer de regels verzwakt waren. Best wel erg van ons. Krijgen we eindelijk wat we willen, gaat bijna iedereen elkaar bitchen en straks moeten er weer regels bijkomen. Dan gaat iedereen weer zeiken dat het hier te streng is enzoverder.
    Net een vicieuze cirkel waar we niet uitgeraken. ><