• Yellow.
    Nou, binnenkort krijgen we nieuwe buren. En vermits we eigenlijk nog nooit echt buren gehad hebben, ja wij leven in zo'n klein straatje en eigenlijk is ons huis het enige dat daar staat, weet ik niet hoe ik daar tegen zou moeten beginnen om hun zogezegd te 'verwelkomen' zo zeg maar :} Want er zat iemand bij van mijn leeftijd en njhaa ik zou niet wéten hoe ik zoiets moet doen ;o toont nog eens aan dat ik lekker aso ben :Y)
    Iemand een ideee?

    Ehm, doe het zoals in films :'D
    Bak een taart bel aan en ben de overblije buur.: Hallo, ik heb gehoord dat ik nieuwe buren heb en ik kwam jullie even verwelkomen.
    Ofzu.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Geen flauw idee. Wij hebben onze buren volgens mij niet echt begroet. Ze zijn raar...


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Geen idee ik ben hier komen wonen toen ik 3 was en nooit nieuwe buren gehad is nieuwe wijk.


    We can only learn to love by loving.

    Zoals Freakdog zegt;
    TAART BAKKEN ^^
    En dan hopen dat ze taart lusten, want anders heb je een klein probleempje x'D


    Never run out of reasons to smile...

    toen ik nieuwe buren kreeg heb ik ze ook niet verwelkomt. :p


    -

    Zeg 'Hoi.' En dan, dan komt het allemaal wel goed. (A)
    Hoop ik voor je. (:
    Maar meestal gaat het vanzelf, ouders.

    Nodig ze uit om een keer wat te komen drinken ofzo. Je ouders dan. En maak dan kennis : D
    Zo hebben wij dat ook gedaan.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik heb ze een hand gegeven en mij voorgesteld.


    "I shut my eyes in order to see.'

    geen idee.
    ik heb geen ervaring met aardige buren. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hoj zeggen


    ' niks is wat het zijn moet '

    Waarom zoude die gaan begroeten ? je kent die mensen toch niet. Als jij ergens verhuisd komen ze het toch niet bij jouw doen dus laat het gewoon.

    Wij hebben ruzie met onze buren :Y)
    Dus, ik ben waarschijnlijk niet de beste om advies te geven :}


    We'll never be as young as we are tonight

    BlackQueen schreef:
    Hoj zeggen

    Gewoon eens knikken als die mensen passeren of gewoon niets doen, doe ik ook altijd ;o!
    Ik krijg binnenkort ook nieuwe buren >


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Mijn ene buren zijn Aliens.. dus ik zou het niet weten..
    De andere is net verhuisd en aangezien de andere mensen ken.. zou ik het ook niet precies weten..
    Maar misschien gewoon met Haay beginnen ofzo? Nee?