Ik haat me ouders dus zo erg he!. ze flikken me altijd van die kut dingen!. nu ook weer,ik droom er al vanaf me 5 de over Dat ik de zolder krijg. en nu ben ik 12. en ik zou binnekort Eindelijk dat ding krijgen!, dus me ouders fokken me dr helemaal mee op, van ja dat gaan we kopen, en we hebben beneden op de pc een programma waar je kamers en zo mee kan maken en dan gingen ze mijn kamer op maken, ik zou de bank van beneden krijge en die is gigantisch . en Wat hoor ik vanochtend. Gaan ze de fuckin' zolder aan me Zus geven Want Ze kreeg in het studente Flatje van haar een kamer genoot dr bij en omdat ze Dat niet wilt gaat ze maar weer thuis wonen en laat dr vriendin zitten met wie ze daar woonden!. ik ben nu dus echt vreselijk pissig. want dan beloven ze mij van alles en dan laten ze me zus dr heel mooi in =.=! Dus blijf ik hier nog voor de komende 6/8 jaar nog in een piep klein kamertje zitten =.= En hun krijgen wel hun nieuwe kamer hoor =.=. ik haat me ouders zo erg =.= En ja ik weet,over dat het dn ook niet leuk is voor me zus , maar Ze kon het Teminse nog Uitproberen ze kent dat meisje niet eens en wilt gelijk weer terug naar huis!. =.=
If You Don't Dance You hate Your Parents.