• De laatste tijd zit ik niet zo lekker in mijn vel, ik wil jullie vertellen waarom. Mijn opa is ernstig ziek, dat al langer dan een jaar. In zijn lichaam zitten verschillende tumoren, hij heeft er veel pijn van. Ik kom natuurlijk wel eens bij hem langs, maar hij krijg zoveel morfine dat hij heel veel slaapt. Meestal is hij wel even wakker als ik er ben, gister ook. Mijn moeder en ik zaten naast zijn bed en hij zei dat we niet mochten gaan en dat we gewoon moeten blijven zitten. Mijn vader en opa hebben een paar dagen geleden ook gepraat, over dat mijn opa zo bang is. Van de baas van mijn vader hoeft mijn vader niet altijd te komen werken, aangezien het met mijn opa gebeurd is. De dokters kunnen ook niks meer doen, ze hebben de laatste stap gezet, morfine, tegen de pijn.
    Edit:
    Er is nu een dokter bij mijn opa, hij krijgt steeds meer morfine en binnenkort ligt hij een een soort kunstmatige coma. Hij had het erg benauwd, daarom doen ze dit nu. Als het weer beter gaat met mijn opa komt hij er weer uit, maar de kans is groter dat hij overlijdt. Mijn ouders zitten er nu bij.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Wat erg, sterkte meid!

    Bedankt, ik vind het heel lief dat jullie me steunen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    sterkte meid !


    ' niks is wat het zijn moet '