• Jaman.
    Ik ben al de hele dag slecht gezind en al die shit omdat een iemand uit mijn klas op dezelfde jongen valt als ik. -mijn crush dus- en ze haar bek er vandaag niet over kon houden en ik haar nek dus wel kon omwringen.

    Nou ja, ik ben like, best goed bevriend met mijn crush. n.n

    En ik heb er net mee gesproken op msn en echt, nu ben ik een stuk vrolijker.

    Echt, ik vind het raar, eerst was ik echt pissig door hem en al die shit, en nu ben ik vrolijk omdat ik hem heb gesproken.

    Hebben jullie dat nou ook? o.o


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    weetje wat je moet doen
    jullie zijn toch vriende zeg dat zij dat aan t rond bauinenen is dat ze op hem is =D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    weetje wat je moet doen
    jullie zijn toch vriende zeg dat zij dat aan t rond bauinenen is dat ze op hem is =D


    Gaat moeilijk als echt bijna iedereen het al weet, inclusief hij zelf. -.-
    Maar dat kind kent hem niet eens persoonlijk het gaat allemaal via sms enz.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik ken het ergens van. een vn mijn vriendinnen was verliefd op een jongen, en ik opeens - echt waar- ook. & nou jha .. ik was bijna die vriendin kwijt, omdat ik en die jongen een relatie kregen.
    Nu maakte hij het dus gewoon uit -via msn- & al een geluk, hadden i ken die vriendin allen bijgelegd, anders was ik haar & hem kwijt --'
    & het is totaal niet raar hoor x]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xGOSSIP schreef:
    ik ken het ergens van. een vn mijn vriendinnen was verliefd op een jongen, en ik opeens - echt waar- ook. & nou jha .. ik was bijna die vriendin kwijt, omdat ik en die jongen een relatie kregen.
    Nu maakte hij het dus gewoon uit -via msn- & al een geluk, hadden i ken die vriendin allen bijgelegd, anders was ik haar & hem kwijt --'
    & het is totaal niet raar hoor x]


    Dát is ook niet fijn.
    En als ik ruzie krijg met haar kan me eigenlijk geen ene fuck meer schelen.
    Dat kind doet al zo schijnheilig als iets.
    Daarstraks was ze gewoon over me bezig tegen iemand anders uit de klas terwijl ik NAAST haar zat. ><


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik ken het. ik was ook bang dat een vriendin dezelfde crush als ik had en dat hij ook een crush op haar had. uiteindelijk is dat niet het geval geweest, maar dat voelt kut. maar als je hem weer op msn of face to face spreekt is alles weer goed. ôo weird eigenlijk.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.