• Ik heb zin om een nieuw verhaal temaken alleen ik heb geen idee waarover! Ik weet niet eens over waar die moet gaan. EK,TH,CB,KP, GEEN FLAUW IDEE!
    Heeft iemand een leuk idee voor een nieuwe serie?

    over.. MIJ xD Nene. ovr tokio hotel vind ik altijd wel fijn (':


    And all the girls in the front row scream your name.

    Hey Schat, Ik heb dat probleem nu ook. Maar ik laat ze gwn zelf kiezen dat gaat makkelijker ! TH Story Kies ik !

    Over TH, dat trekt het meeste ;)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ja,Over TH wil ik ook gaan doen alleen ik wete niet over wat voor meisje of wat voor soort,want het gaat zoiezo over TH

    Wat je ook kan doen, En dat is myn overdosis aan inspiratie:
    Dat je van EK overloopt naar TH,
    dan heb je 2 soorten lezers; De voetbalgekken en de TH gekken =D
    [Ik val onder beide:)]
    Dan doe je byv:
    Hoofdrolspeelster krygt met een bekende voetballer, maar hy gaat vreemd later met iemand en jy komt er by een wedstryd achter. TH zit daar toevallig naar de wedstryd te kyken als jy in huilen uitbarst. Je rent naar de wc en daar komt 1 van TH je troosten, jullie raken bevriend en van het een komt het ander =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nou, wat denk je ervan?
    is 't Stom of is 't stom? :)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    En 't is stil.. x)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hm,Ik weet het noch niet maarja jij kan mij alstijd helpen met jou grote inspiratiebrein

    Dan dit:

    Een meisje woont by haar vader thuis. Haar moeder is dood. Ze zyn steenryk, Op een dag word haar vader verliefd op Simone[MoederVanTomEnBill]. Haar vader stelt Simone voor aan het meisje maar zegt alleen haar naam, meer niet. Het meisje denkt dat Simone op hun geld uit is en probeert haar weg te werken. Simone vindt dit niet leuk en stelt haar op een dag voor aan Tom en Bill. Het meisje staat versteld en als ze merkt dat zy beroemd zyn maakt ze zich er niet meer druk om dat Simone en haar vader verliefd zyn.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dan dit:

    Een meisje woont by haar vader thuis. Haar moeder is dood. Ze zyn steenryk, Op een dag word haar vader verliefd op Simone[MoederVanTomEnBill]. Haar vader stelt Simone voor aan het meisje maar zegt alleen haar naam, meer niet. Het meisje denkt dat Simone op hun geld uit is en probeert haar weg te werken. Simone vindt dit niet leuk en stelt haar op een dag voor aan Tom en Bill. Het meisje staat versteld en als ze merkt dat zy beroemd zyn maakt ze zich er niet meer druk om dat Simone en haar vader verliefd zyn.


    Deze is wel leuk ! XD

    Mja, als xBlue er niks mee doet, mag iemand anders er wat mee doen. En anders doe ik er zelf wat mee (A) xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nou Kim, VERTEL ME JE IDEE (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Waah als xBlue er niets mee wilt doen zou ik er wel iets mee willen doen! XD

    :O Okey dan ! :)
    We wachten allemaal met spanning af (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wat Spannend !