• Jaja, ik vertrek morgen naar Amsterdam op schoolreis ^^ Lekker om 4u30 opstaan om om 6u te kunnen vertrekken oO Ik overleef dat like echt niet :') Maar ik heb problemen om mijn koffer te maken. Ik ben altijd bang dat ik wat ga vergeten, want dat heb ik meestal wel altijd en dan mag ik dat ginder nog kopen --' Maar ik zie het echt zo geweldig hard zitten. =) We bezoeken het rijksmuseum, de amsterdam arena, het anne frank huis, heineken en we gaan nog wel wat bezoeken die me eventjes niet te binnen schiet. Maar voor de rest zijn we de hele tijd vrij en we mogen drinken & roken, dusja, we hebben niet echt te klagen =)
    Waar gaan jullie voor schoolreis? En ook altijd zo'n problemen om je valiesje te maken? =')
    x'

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Aurelia schreef:
    Ja.. wij hebben ook zoiets met brussel. Om 7 uur met de bus, 10 uur 's avonds terug. Op vrijdag.
    Gelukkig heb ik kunnen regelen dat ik niet hoef.

Ja, van ons is het ook zo. We komen rond 10u30à11u pas terug oO Maar ik vind schoolreis altijd wel leuwk eigenlijk. Dus ik wil wel mee ^^

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Tranquillity schreef:
    (...)
    Hebben jullie zo vroeg al schoolreis? Of was dat gewoon een plezierreisje? ^^

Onze schoolreizen zijn nooit in het derde trimester, geen idee waarom. :')

Cherished schreef:
    oeh vet :D
    Miss ga ik ook nog even naar a'dam ^^ om haar te kopen :x

Misschien zie ik je wel zonder het zelf te beseffen ^^

Prodigy schreef:
    (...)
    Onze schoolreizen zijn nooit in het derde trimester, geen idee waarom. :')

Bij ons altijd eigenlijk. En meestal rond de 20ste mei fso, nooit zo vroeg. Maarja ^^

Brown schreef:
    We gaan dit jaar naar De Efteling ;o

Niet leuwk?

Het stadion van Ajax? Gaan jullie daar ook heen??

Geen woorden, maar daden.

POEPHOOFDx3 schreef:
    Het stadion van Ajax? Gaan jullie daar ook heen??

Ja, die gaan we bezoeken ja =)

Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik dacht wel dat je het vooral daarop had =')
    Ja, dat is wel een feit ^^

Hahahah
    oh well.
    voorspelbaarheid

The economy is suffering, let it DIE!

Tranquillity schreef:
    (...)
    Ja, die gaan we bezoeken ja =)

Daar heb ik ooit in gezeten met een voetbal wedstrijd :Y). Die is best groot maar, vind ik, niet zoo mooi :Y)

POEPHOOFDx3 schreef:
    (...)
    Daar heb ik ooit in gezeten met een voetbal wedstrijd :Y). Die is best groot maar, vind ik, niet zoo mooi :Y)

We shall see hein ^^

Tranquillity schreef:
    (...)
    We shall see hein ^^

En misschien zie je dan ook nog de selectie van hun trainen x'D

COOL, dan dan dan kom je in mijn woonplaats YEAH misschien kom ik je wel tegen haha XDD

I build a house for your bones!

LotteLampje schreef:
    (...)
    ALCOHOL!
    en Amsterdam.
    Amsterdam is altijd leuk ;D

Omdat ik er woon:X

I build a house for your bones!

POEPHOOFDx3 schreef:
    (...)
    En misschien zie je dan ook nog de selectie van hun trainen x'D

Ja wie weet. Dat zou pas af zijn =P

Lovebite schreef:
    COOL, dan dan dan kom je in mijn woonplaats YEAH misschien kom ik je wel tegen haha XDD

Oeh ja, wie weet ^^ Moet jij niet naar school dan eigenlijk?