• Ja nou,
    Mijn vriendin, laten we haar Melanie noemen, heeft aandacht tekort. Haar vriendin heeft 't net uitgemaakt en twee dagen later zat haar vriendin, laten we haar Alyssa noemen. Dus twee dagen later zat Alyssa al met een ander meisje aan te pappen.
    Melanie was er kapot van, en nu heeft ze serieuse complexen gekregen over dr uiterlijk en zo. Maar ze gaat er óver.
    I mean ze stuurt: Ik kan Alyssa wel begrijpen hoor, ze kan beter krijgen dan mij met zo'n lelijke kop en zo'n dik vet varken.
    Ik zit tegen haar te zeggen dat ze geen lelijke kop heeft en hélemaal niet dik en lelijk is, maar ze blijft doorgaan.
    Het lijkt wel of ze wíl horen dat ze te dik is en zo --'
    En ik weet dus niet wat te doen. Ieman misschien een idee?

    Ik heb de namen veranderd wegens privacy en ik wist niet waar dit bij moest dus als het verkeerd staat, mod verplaats maar.

    Zeg dat je het niet leuk vind dat ze zo doet ofzo? & dat als je haar wél dik & lelijk zou vinden dan zou je zoiets zeggen vn; mjaah .. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Gewoon negeren, ze zoekt om negatieve aandacht die ze níet verdiend. ^^

    Mischien moet je is met Alyssa praten ? Dat die melanie kan uitleggen waarom ze het heeft uitgemaakt ?


    A. ikmisje.

    Sunflower
    Het is Alyssa die het uitgemaakt heeft (: En ze wonen allebei nogal tamelijk ver van mij, heb dr via Netlog leren kennen maar ik heb al met Melanie afgesproken etc dus we kennen elkaar ook in Rl ^^

    Dat zijn idd mensen die aandacht tekort hebben.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Conspiracy schreef:
    Sunflower
    Het is Alyssa die het uitgemaakt heeft (: En ze wonen allebei nogal tamelijk ver van mij, heb dr via Netlog leren kennen maar ik heb al met Melanie afgesproken etc dus we kennen elkaar ook in Rl ^^


    Ohw. :3


    A. ikmisje.

    Ik zou tegen dr zeggen dat ze ermee moet kappen omdat jij het irritant vindt en zij alleen maar aandacht wil. Het komt misschien een beetje hard over, maar dan is het wel gelijk duidelijk en stopt ze er waarschijnlijk mee.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik zou het negeren, ik ga niet iemand complimentjes geven als diegene heel goed weet dat het niet zo is.


    blame the bully.

    Prodigy schreef:
    Gewoon negeren, ze zoekt om negatieve aandacht die ze níet verdiend. ^^

    Ze wilt juist dat mensen zeggen van nee je bent niet dik enzo. Zeg gewoon: Ja, je bent een lelijk vet varken, nou goed? Dan houdt ze wel op. Klinkt hard, maar ze vraagt er toch zelf naar.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Zeg dat ze inderdaad dik is.

    Oké, neen, dat is grof, ik weet niet.

    Misschien moet je er eens goed met haar over praten. En ze echt erop wijzen dat ze níet dik is. En niet lelijk. Dat zíj degene is die beter kan krijgen of zo.

    Ik weet het echt niet schat. (:

    Gewoon, praten denk ik.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    niks aan te doen hoor.. tis gewoon aandacht dat ze wilt


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?