• heeii
    Gister zag ik anne frank in concentratie kamp enzo! En eigenlijk vind ik dat best wel heel erg!! ik had die film al keer op de basis school gezien dus dit was de 2de keer maar tog schrok ik nog!! En ik had dus een vraag der over want wat als ze ongesteld werden xD
    dus ik ging zo aan meneer te roller vragen vandaag( mijn geschiedenis en aardrijkskunde docent) dus ik vroeg zo van! Meneer mag ik u wat vragen! Toen zei hij zo van ja! Dus ik vroeg wat gebeurde er met de vrouwen die in concentratie kampen waren en ongesteld zijn! ogm eigenlijk om dood te schamen maar ik heb nu wel mijn antwoord(hoera) en Hitler is gewoon een klootzak die niet met mensen om kon gaan maar dat wisten jullie natuurlijk al

    het antwoord was dat ze gewoon moesten rondlopen ookal waren ze ongesteld :|
    xxx


    /

    Chiyo schreef:
    In de concentratiekampen kregen mensen ook amper eten. Als je heel veel afvalt, wordt je op een gegeven moment niet meer ongesteld...
    slim iemand die goed nadenkt;)

    AxelRawr schreef:
    (...)slim iemand die goed nadenkt;)

    Dankjewel:)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Het is vreselijk hoe die mensen daar behandeld werden.
    Hitler werd gehaat door vele burgers en Joden uit verschillende landen, maar hij had ook goede dingen gedaan; de economie heeft hij laten stijgen en heeft van Duitsland een land met een goede economie gemaakt.
    De rest wat hij deed, was vreselijk, vreselijk, en nog eens vreselijk.
    De meeste mensen blond haar en blauwe ogen, terwijl hij zelf donkere ogen en donker haar had.


    -

    Ik moet voor school een boek lezen en dat gaat over een jongen die naar een verbeteringskamp moet :X


    everything you imagined, and more...

    PSYCH schreef:
    Ik moet voor school een boek lezen en dat gaat over een jongen die naar een verbeteringskamp moet :X

    Die kampen in china tog??


    /

    Stel je voor, dan sta je ff, dan ligt er een plas bloed onder je, gezellig hoor. :3


    None but ourselves can free our minds.