• heeii
    Gister zag ik anne frank in concentratie kamp enzo! En eigenlijk vind ik dat best wel heel erg!! ik had die film al keer op de basis school gezien dus dit was de 2de keer maar tog schrok ik nog!! En ik had dus een vraag der over want wat als ze ongesteld werden xD
    dus ik ging zo aan meneer te roller vragen vandaag( mijn geschiedenis en aardrijkskunde docent) dus ik vroeg zo van! Meneer mag ik u wat vragen! Toen zei hij zo van ja! Dus ik vroeg wat gebeurde er met de vrouwen die in concentratie kampen waren en ongesteld zijn! ogm eigenlijk om dood te schamen maar ik heb nu wel mijn antwoord(hoera) en Hitler is gewoon een klootzak die niet met mensen om kon gaan maar dat wisten jullie natuurlijk al

    het antwoord was dat ze gewoon moesten rondlopen ookal waren ze ongesteld :|
    xxx


    /

    Nja wat ik me dan afvraag wat doen meisjes als ze ontvoerd zijn ofzo,, ofja in series like Lost fzo nooit iets aan de hand hoor.
    Zo'n films zijn echt deprimerend.

    Hitler deed zowel goede als slechte dingen...
    Als hij het nou bij de opbouw van de economie had gelaten...


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Hitler deed zowel goede als slechte dingen...
    Als hij het nou bij de opbouw van de economie had gelaten...

    Wel Hitler was gestoord.
    En hij hield teveel van zijn land.
    En toen kreeg hij teveel macht.
    Gevaarlijke combinatie.
    Maar hij heeft misschien (onbewust) ook voor goede dingen gezorgd, zoals idd de economie van Duitsland terug opkrikken en eigenlijk ook de EU :)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    @ Hierboven: Dat heeft hij heel bewust gedaan. Het is essentieel voor een land dat zich voorbereid op oorlog dat een economie goed draait. En zo krijgt het Duitse volk ook vertrouwen in hun leider.
    Hitler was een geniale manipulator, dat is de meest gevaarlijke eigenschap die je kunt bezitten. Dat in combinatie met volhardenheid heeft hem aan de macht gebracht.
    Maar je hebt 110 % gelijk dat wat voor goeds hij ook heeft gedaan, niet valt te rechtvaardigen met alle oorlogsmisdaden die hij op zijn naam heeft staan.


    No growth of the heart is ever a waste

    INAxMASSACRE schreef:
    Nja wat ik me dan afvraag wat doen meisjes als ze ontvoerd zijn ofzo,, ofja in series like Lost fzo nooit iets aan de hand hoor.
    Zo'n films zijn echt deprimerend.

    Jah, ik heb me dat dus ook al 100 keren afgevraagd bij Lost

    Aurelia schreef:
    @ Hierboven: Dat heeft hij heel bewust gedaan. Het is essentieel voor een land dat zich voorbereid op oorlog dat een economie goed draait. En zo krijgt het Duitse volk ook vertrouwen in hun leider.
    Hitler was een geniale manipulator, dat is de meest gevaarlijke eigenschap die je kunt bezitten. Dat in combinatie met volhardenheid heeft hem aan de macht gebracht.
    Maar je hebt 110 % gelijk dat wat voor goeds hij ook heeft gedaan, niet valt te rechtvaardigen met alle oorlogsmisdaden die hij op zijn naam heeft staan.


    Inderdaad, het valt op dat die Hitlerachtigekerels altijd enorm goede redenaars zijn.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    xtomgeiler schreef:
    als ik ozu leven in 2de wereld oorlog zou ik Hitler ontvoeren en vermoorde(cool)

    Dat zeg je nu.
    Al sjij in die tijd leefde volgde je ofwel Hitler ofwel plaste je in je broek omdat je zo bang van hem was.

    Ik heb die film ook gezien. Het is de derde keer. Maar op het laatste moment vind ik het nog steeds een vreselijk erg stuk. Maar verder is het natuurlijk wel een interessante film. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    mensen ik hoop dat jullie weten dat doe nog geen maandverband en tampons bestonden.

    kom op dat heb je toch wel mee gekregen? niet dan


    Love sheds light one the darkest of times

    Of course, mensen gebruikten gewoon doeken daarvoor.
    Ik neem aan dat we het hebben of ze al dan niet de kans hadden om zich te verschonen. Maar logischerwijs niet ><'


    No growth of the heart is ever a waste

    Yackie schreef:
    mensen ik hoop dat jullie weten dat doe nog geen maandverband en tampons bestonden.

    kom op dat heb je toch wel mee gekregen? niet dan

    Men gebruikte daar doeken voor. Het is niet omdat maandverband enzo niet bestond dat ze niets anders gebuikten.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Aurelia schreef:
    Of course, mensen gebruikten gewoon doeken daarvoor.
    Ik neem aan dat we het hebben of ze al dan niet de kans hadden om zich te verschonen. Maar logischerwijs niet ><'

    Inderdaad sowieso niet. Voor zover ik me nog van Auschwitz herinner, was er ook maar geen 1 plaats waar dat mensen zich konden verschonen of even opfrissen. Als je al ziet wat de wc's waren.. tja dan kun je daar zeker vanuit gaan.
    Men had natuurlijk 'de douches' maar die zijn dan weer wat anders.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    xtomgeiler schreef:
    nou ze moesten gewoon rond lopen zonder tampon of maandverband ofzo xD
    egt zielig:S:S


    Dan lekken die toch helemaal door ? (:


    A. ikmisje.

    Hoe langer ze in een concentratiekamp zaten hoe magerder ze toch werden en op een bepaald moment krijg je je maandstonden toch niet meer als je TE mager bent.. zoals bij mensen met anorexia..
    Enja, ervoor denk ik gewoon ermee rondlopen..

    NAh, ik vind dat ze een verkeerd beeld over hem geven. Hij heeft van een arm land een Economische/Militaire grootmacht gemaakt... Hij was een groot man.. Alleen hoe hij omging met de joden en andere bevolkingsgroepen was verkeerd.
    Ik haat het als mensen denken dat er alleen maar joden zijn doodgegaan.... Er zijn 20 miljoen Soviet burgers doodgegaan..

    1933-1938 was hij nog redelijk. Van 1939-1945 was hij een monster...
    Waarom hoor ik niemand zeuren over Stalin?
    Zijn jullie zijn gruweldaden vergeten?


    Niet geschoten is altijd mis..