• heeii
    Gister zag ik anne frank in concentratie kamp enzo! En eigenlijk vind ik dat best wel heel erg!! ik had die film al keer op de basis school gezien dus dit was de 2de keer maar tog schrok ik nog!! En ik had dus een vraag der over want wat als ze ongesteld werden xD
    dus ik ging zo aan meneer te roller vragen vandaag( mijn geschiedenis en aardrijkskunde docent) dus ik vroeg zo van! Meneer mag ik u wat vragen! Toen zei hij zo van ja! Dus ik vroeg wat gebeurde er met de vrouwen die in concentratie kampen waren en ongesteld zijn! ogm eigenlijk om dood te schamen maar ik heb nu wel mijn antwoord(hoera) en Hitler is gewoon een klootzak die niet met mensen om kon gaan maar dat wisten jullie natuurlijk al

    het antwoord was dat ze gewoon moesten rondlopen ookal waren ze ongesteld :|
    xxx


    /

    bah


    Praying for love in a lap dance

    i know.. :[
    maar wat ík me afvraag is hoe deden ze dat in de middeleeuwen of hoe doen ze het daar in de rimboe^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    vraag het aan je docent mens maatschapij ( ofterwijl aardrijkskunde en geschiedenis xD) xx


    /

    Aurelia schreef:
    Serieus diezelfde vraag heb ik al jaren mee rondgelopen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    xtomgeiler schreef:
    als ik ozu leven in 2de wereld oorlog zou ik Hitler ontvoeren en vermoorde(cool)

    er zijn wel hoorndert moordaanslagen op hem gepleecht en geen is gelukt. hij wilde maar niet dood. en uiteindelijk pleecht hij zelf moord--'


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    gewoon late lopen denk ik 0.o of ze deden er doeken in maar zelf hadden ze daar amper kleding dus ik denk gewoon laten lopen


    ...

    Emotionless schreef:
    NAh, ik vind dat ze een verkeerd beeld over hem geven. Hij heeft van een arm land een Economische/Militaire grootmacht gemaakt... Hij was een groot man.. Alleen hoe hij omging met de joden en andere bevolkingsgroepen was verkeerd.
    Ik haat het als mensen denken dat er alleen maar joden zijn doodgegaan.... Er zijn 20 miljoen Soviet burgers doodgegaan..

    1933-1938 was hij nog redelijk. Van 1939-1945 was hij een monster...
    Waarom hoor ik niemand zeuren over Stalin?
    Zijn jullie zijn gruweldaden vergeten?

    stalin hitler an al die zooi zijn gewoon doorgedraaid. en je hoort hier alleen dinge over Hitler omdat het over de Concentratie kamoen gaan. ik denk dat het in die heropvoedings kampen er net zo toe ging


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Yackie schreef:
    mensen ik hoop dat jullie weten dat doe nog geen maandverband en tampons bestonden.

    kom op dat heb je toch wel mee gekregen? niet dan

    het is neit helemaal waar wat je zegt want ik lees nu het achter huis van anne frank en daar staat op bladzijde 59 dat er al een soort van vrouwenverband bestond maar dat ze he tin de oorlog neit meer konden kopen ofzo


    /

    Dat deden ze in De middeleeuwen oowk ;l & dat lijkt me nogal heel vies en het stinkt geloof ik oowk ><"


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    ik wilde hem kijken, maar ze wilden allemaal niet ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    In de concentratiekampen kregen mensen ook amper eten. Als je heel veel afvalt, wordt je op een gegeven moment niet meer ongesteld...


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Chiyo schreef:
    In de concentratiekampen kregen mensen ook amper eten. Als je heel veel afvalt, wordt je op een gegeven moment niet meer ongesteld...
    jaa dat had ik ook begrepen


    /

    Ik heb 'm nog niet gezien. Was op dat moment niet thuis, maar m'n moeder heeft de film opgenomen. Het is wel iets boeiends, dus ik wil 'm wel graag kijken.
    Maar dus echt vreselijk dat ze zonder tampons en maandverband de dag door moesten komen.


    -

    Emotionless schreef:
    NAh, ik vind dat ze een verkeerd beeld over hem geven. Hij heeft van een arm land een Economische/Militaire grootmacht gemaakt... Hij was een groot man.. Alleen hoe hij omging met de joden en andere bevolkingsgroepen was verkeerd.
    Ik haat het als mensen denken dat er alleen maar joden zijn doodgegaan.... Er zijn 20 miljoen Soviet burgers doodgegaan..

    1933-1938 was hij nog redelijk. Van 1939-1945 was hij een monster...
    Waarom hoor ik niemand zeuren over Stalin?
    Zijn jullie zijn gruweldaden vergeten?


    Scream for mercy!

    iell zou vet stinke ze douchen niet eten niet worden ongesteld GETVERDEMME!:|