• omg ja der is zo'n kind da me echt al heel lang pest,,inelkaar ramt en me bedreigde me te snijde met een schaar.en en ja ik heb da dus tege me ma gezegt en me ma is nr school gekomen en dat kind onder der voete gegeve (naja zegge da ze t nie moe doen enzo)
    en en ja vandaag stonde me ma en der nichte zo ook aant school,,en hielde da zo in't oog.
    en ja Siham (da kind da me pest) schopte me >< me ma en nichte kwaad = hun siham wéér onder der voete gegeve of ja dat woude ze ;o
    mr toen siham me mag zag ging ze jankend(huilend) en gillen 5x rond school lope terwijl iedereen dat zag XDD
    omg afgang toch?


    Imperfection Is Beautiful

    LizesBIATCH schreef:
    Ik snap het niet, ik kan het niet echt goed lezen..

    Nou.

    Siham is dat kind van me school dat me pest,,maar echt niet meer normaal,,ze vecht met me en bedreigde me te steken/snijden met een schaar die ze vast had in de gang tijdens de uurwiseling in het school.m'n ma heeft siham al eens onder hande gepakt,,maar siham bleef maar pesten.dus m'n ma kwam na school met haar nichten naar school in een auto om te zien wat siham deed.siham schopte me en me ma en haar nichten wouden siham onde rhande pakken maar siham ging huilend en gillend 5 keer rond school rennen.


    Imperfection Is Beautiful

    (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    wa erg


    Me.

    Wat een dom kind. Doen die leraren er niks tegen dan?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Weejee (: afgang wil eignlk diarree zeggen(:
    maar dat kind is zwaar neukjoch >< want 'n homo :'d

    LALALALALA schreef:
    Wat een dom kind. Doen die leraren er niks tegen dan?
    ..ze trokken altijd partij voor de pesters zelf ><


    Imperfection Is Beautiful

    SxJxTH schreef:
    (...)..ze trokken altijd partij voor de pesters zelf ><

    Daar kun je mee naar de politie gaan. Het is niet normaal dat mensen je pijn doen en dat de leraren dan hun kant kiezen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    (...)
    Daar kun je mee naar de politie gaan. Het is niet normaal dat mensen je pijn doen en dat de leraren dan hun kant kiezen.
    naja we gaan er voor nr de politie,,mr eigluk denk ik niet of da iet uitmaakt ><


    Imperfection Is Beautiful

    naaaah, ik vind het niet laf dat je je moeder erbij haalt. Maar je zou ook aangifte kunnen doen bij de politie. Als je bewijs hebt dat ze je heeft bedreigt (msn gesprekken, getuigen of het gesprek opnemen op het moment dat ze het zegt;moeilijk!) want bedreigen is strafbaar in nederland. Veeel succes ermee. En als je niet naar de politie durft te gaan is mijn advies; trap der zo hard terug als je kan & sla der hoofd tegen de muur zolang je kan, dan stopt ze vanzelf. (maar dat is dan mijn manier hea..)


    i know you'll be my paparazzi *