• Er is nu zo'n topic over die 'aso-buurten' en daar worden mensen die alles krijgen wat ze willen helemaal de grond in gestampt. Maar toevallig ken ik zulke meiden en ben ik er zelf een, ik pronk er niet mee, ik doe vrijwel nooit verwend in het openbaar. Maar nergens staat er dat er ook sómmige verwende meisjes zijn die niet pronken, die niet aan zichzelf denken. Dan beginnen ze met, het is een vorm van rascisme, maar wat jullie doen is dat ook over die 'verwende krengen' met hun dure kledij en dure restaurants. Maar dat is niet allemaal waar. Dure restaurants? Ze komen me mijn strot uit. Elke Zaterdag weer. En ik heb heus niet altijd dure kleding aan, overal waar ik kom draag ik wat ik léúk vind, niet omdat het duur is of omdat er een merk op staat.

    En nu ga ik mezelf amenen. Amen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    JOYCESTYLE schreef:
    Je hebt wel gelijk. Maar vooroordelen heeft gewoon iedereen. En de mensen die dan zo slecht praten over die soort mensen,zijn dan waarschijnlijk gewoon jaloers. Alhoewel er bij mij op school wel een meisje zit, en die is ook zo rijk en al. En je ziet dat echt,want die loopt er echt mee te stoefen en die loopt echt met kei veel geire over de speelplaats en heeft echt zo een uitstraling: 'ik ben beter,niet jullie'. en eerst dacht ik: dat zal wel mijn vooroodeel zijn dat zo denkt. Tot ik haar bezig hoorde. Maarja,wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn.


    Nee kijk, maar dat is geen vooroordeel dan.
    Maar zo ben ik neit, ik loop er niet mee te koop, ik pronk er neit mee, ja nu dan. Maar dat komt om dat ik gewoon een voorbeeld ben. Want er zit zo'n meisje in mijn klas, hetzelfde als mij, veel geld, dure kleding, krijgt alles. Wel arrogant, denkt wel veel van zichzelf maar doet tegen andere mensen gewoon normaal, zij is vet aardig.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    (...)

    Nee kijk, maar dat is geen vooroordeel dan.
    Maar zo ben ik neit, ik loop er niet mee te koop, ik pronk er neit mee, ja nu dan. Maar dat komt om dat ik gewoon een voorbeeld ben. Want er zit zo'n meisje in mijn klas, hetzelfde als mij, veel geld, dure kleding, krijgt alles. Wel arrogant, denkt wel veel van zichzelf maar doet tegen andere mensen gewoon normaal, zij is vet aardig.

    Dan kan ik echt niet snappen waarom er dan mensen zijn dat zo slecht praten. Dat is dan gewoon uit pure jaloezie (:

    Ligt totaal aan de opvoeding.. Als rijke kinderen alles krijgen wat ze ook maar voor vragen vanaf hun geboorte krijgen ze een Grootte mond en zijn ze verwend. Meestal kennen ze de waarde van geld ook niet omdat ze er niet zelf voor moeten werken..
    Als ik rijk zo zijn en ik wou aan mensen bewijzen dat niet iedereen zo is; zou ik werk zoeken en gewoon niks van je ouders aanvaarden =)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    Ligt totaal aan de opvoeding.. Als rijke kinderen alles krijgen wat ze ook maar voor vragen vanaf hun geboorte krijgen ze een Grootte mond en zijn ze verwend. Meestal kennen ze de waarde van geld ook niet omdat ze er niet zelf voor moeten werken..


    Ja, je hebt het dus ongeveer over mij --'

    @ JOYCESTYLE
    Inderdaad, pure jaloezie.
    In dat andere topic was er ook zo eentje, zei dat 'verwende nestan met diamanten tasjes' pas aso zijn. Dat is EN een vooroordeel EN jaloezie EN hoe wil je een tasje van diamant maken, het is een organische stof, en het hardste wat er bestaat, slijpen is al moeilijk, like, dat kun je neit buigen om open te maken dan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik ben het met je eens want ik ben ook zo'n ''verwend'' kind. Mijn ouders zijn best rijk en ik krijg ook wel vaak wat ik wil maar ik pronk er niet mee en veel mensen weten niet eens dat ik rijk ben. ik durfde eerst mijn vriendinnen niet eens mee naar huis te nemen omdat ik in zo'n kakbuurt woon. en ik denk ook neit dat ik beter ben dan anderen,want ik weet ook wel dat zulke dingen niet waar zijn.


    We can only learn to love by loving.

    Freakdog schreef:
    (...)

    Ja, je hebt het dus ongeveer over mij --'

    Stoor je toch niet aan mij =) Ik kende ook iemand die rijk was.. Waarschijnlijk had ze meer geld dan jou of iemand anders hier op quizlet.. Ere was ook arrogant en had een grote mond.. Was wel aardig , maar als ze jou niet aardig vond tssjonge, dan had je vette pech......


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)
    Stoor je toch niet aan mij =) Ik kende ook iemand die rijk was.. Waarschijnlijk had ze meer geld dan jou of iemand anders hier op quizlet.. Ere was ook arrogant en had een grote mond.. Was wel aardig , maar als ze jou niet aardig vond tssjonge, dan had je vette pech......


    Lastig. En hoe weet jy nou of ze meer als mij heeft. --'


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    (...)

    Lastig.
    Nee hoor, ik zeg niet dat mensen zoals jij niet aardig zijn. Je kijkt wel sowieso anders op mensen neer of je gedrag is toch anders..
    Daar kan je niet omheen.. Het ligt allemaal aan de opvoeding.


    Niet geschoten is altijd mis..

    KensVAGINA schreef:
    Ik ben het met je eens want ik ben ook zo'n ''verwend'' kind. Mijn ouders zijn best rijk en ik krijg ook wel vaak wat ik wil maar ik pronk er niet mee en veel mensen weten niet eens dat ik rijk ben. ik durfde eerst mijn vriendinnen niet eens mee naar huis te nemen omdat ik in zo'n kakbuurt woon. en ik denk ook neit dat ik beter ben dan anderen,want ik weet ook wel dat zulke dingen niet waar zijn.


    Eindelijk iemand die mij begrijpt.
    Ik was blij toen we verhuizen gingen, nu woon ik in een normaal huis. Eindelijk.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    (...)

    Lastig. En hoe weet jy nou of ze meer als mij heeft. --'
    Die reactie daar was ik naar op zoek , Ik zei 'waarschijnlijk'..
    Je voelt je er direct op aangesproken. Wat zou het uitmaken als er iemand is die rijker is dan jou?
    (Ik bedoel jou ouders)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Freakdog schreef:
    (...)

    Ja, je hebt het dus ongeveer over mij --'

    @ JOYCESTYLE
    Inderdaad, pure jaloezie.
    In dat andere topic was er ook zo eentje, zei dat 'verwende nestan met diamanten tasjes' pas aso zijn. Dat is EN een vooroordeel EN jaloezie EN hoe wil je een tasje van diamant maken, het is een organische stof, en het hardste wat er bestaat, slijpen is al moeilijk, like, dat kun je neit buigen om open te maken dan.

    En aan zo een soort opmerkingen kun je weten wie er jaloers is en wie niet. Soms denk ik ook wel van: 'hoe zouw het leven dan zijn?' maar dat vind ik dan dus echt geen reden de mensen die zo een reden hebben zo anders te gaan behandellen -_-'

    Slotje.
    Jouw mening is niet belangrijker dan de mening van de andere topicmaakster. In het andere topic kun je ook prima je mening kwijt, daar is geen apart topic voor nodig.


    Bored.

    Freakdog schreef:
    (...)

    Eindelijk iemand die mij begrijpt.
    Ik was blij toen we verhuizen gingen, nu woon ik in een normaal huis. Eindelijk.


    wij woonde eerst ook in een normaal huis maar toen vonden mijn ouders het zo nodig om te gaan verhuizen en nu woon ik in de nummer 2 van de kakbuurten hier..


    We can only learn to love by loving.