• Wie is er net allemaal 2 minuten stil geweest?
    Ik in ieder geval wel.


    Als je maar een ananas hebt..

    Emotionless schreef:
    (...)Ik ben een Nederlander


    Ja sorry, ik zag je voor iemand anders aan. Maarreuh, dat maakt nog niet dat je over ons Belgen mag zitten zeggen dat wij niets hebben om trots op te zijn <.<

    Wel stil geweest, maar niet mee gezongen ofzo.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Ja sorry, ik zag je voor iemand anders aan. Maarreuh, dat maakt nog niet dat je over ons Belgen mag zitten zeggen dat wij niets hebben om trots op te zijn <.<
    Hahahaha, ik heb niks tegen belgen hoor, heb er zelf een tijdje gewoond.. Alleen de situatie is er voor het moment niet super goed.. =P Brussel-Halle-Vilvoorde.

    Maarja, er zijn vast wel dingen waar je als belg trots op kunt zijn.. Elk land zal dat wel hebben.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)het is niet aanvallend bedoeld hoor.... Ik heb er zelf redelijk lang gewoond 'man' ;p

    Ik ben geen man, ik ben een dame.

    Ik x3 omdaaaaaaaat we in de auto zaten en anders op onze kop zouden krijgen:X
    Vorig jaar kreeg ik slappe lach xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Emotionless schreef:
    (...)Over iedereen die tijdens en na de 2e wereldoorlog is gestorven ;)

    Aaaaaaaaah,ik wist niet dat ze het deden.

    Ik praat al een hele avond niet, dus heb zonder ik het wist ook wel meegedaan.


    Tanya is de beste.

    waneer was dat ? :S was het vergeten


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik ben volgens mij moeder een respectloos kind omdat ik luid vloekend de kamer binnen kwam omdat ik van de trap viel, net toen die 2 minuten bezig waren en heel die 2 minuten niks anders deed dan schelden >.< ja sorry hoor, die trap deed pijn, en ik wist het niet..


    Nvt

    Ik wel..
    Maar normaal doe ik het niet ofzeu..
    Het moest nu wel, omdat ik net aan familie uit Duitsland had uitgelegt wat het was, en nadrukkelijk had gezegt dat élke Nederlander dat zo'n beetje deed. Dan zouden hun stil zijn, en sta ik daar met men klep vrolijk allerlei dingetjes te vertellen..
    Nouja.. DatDus.


    Save me with your love tonight.

    Ik ben naar die herdenking geweest... was best mooi.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Attached schreef:
    (...)
    Die gewoonte is er niet in België, of wel? ö
    2 minuten stilte voor de doden die zijn gevallen bij de 2e wereldoorlog 8D
    xoxo.

    Oooh, nee, dat doen we hier in BE niet. ^^

    Ikke.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ook :]
    Een heel klein beetje respect voor die mensen is goed, ookal is twee minuten stilte geheel nutteloos.


    believers never die.