• - zie grijze tekst -

    Ja, je hoort het goed. Tokio Hotel STOPT :-((!!
    Teminste, dat zeiden ze op de Duitse televisie. Allemaal door die stomme franse stalkers!! HATE THEM!!
    Ik hoop dat het niet waar is, maar ik vrees ervoor...

    http://www.youtube.com/watch?v=xol-4Boz54Q
    4:25!!


    Even opheldering: Ze hebben het over dat ze niet naar LA gaan voor het opnemen van hun album, tot die meiden niet meer bij hun moeder etc mogen komen. Geen paniek. (:



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: opheldering)


    Got up on the wrong side of life today

    Gsus, mensen.
    Lees eens je reactie terug en SCHAAM JE VERDOMME.
    Er zijn fans op dit forum die dit wel degelijk erg vinden, en om dat een coole reactie te plaasen als 'yes' is enorm ongepast en onaardig.
    Waar is het respect heen, en wáárom moeten jullie zo bot reageren?

    KimxBill schreef:
    (...)


    Je hebt zo gelijk Pammy :D


    waarom denken jullie dan dat ze gaan stopen want er komen nog zo veel leuken dingen van ze ze komene nog bij de comeeten 2009 en ze zijn nieuwe website aan maken een nieuwe cd
    en mode tegen adis
    weet je waarom je niet zo veel van ze hoort ze hebben het druk !
    en worden lastig gevalen!


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Cherished schreef:
    Gsus, mensen.
    Lees eens je reactie terug en SCHAAM JE VERDOMME.
    Er zijn fans op dit forum die dit wel degelijk erg vinden, en om dat een coole reactie te plaasen als 'yes' is enorm ongepast en onaardig.
    Waar is het respect heen, en wáárom moeten jullie zo bot reageren?

    Indeed. Sommige reacties zijn gewoon te triest voor woorden.


    Elegance is refusal.

    ik denk wel, dat het echt zou kunnen zijn, tom en bill hebben eerder gezegt dat hun familie hun alles is, en nu simone en hun vrienden allemaal in gevaar komen?...

    maar het enige wat ik daar over te zeggen heb is dat deze meiden juist van plan zijn dan Tokio HOtel stopt, het zijn geen fans, nee helemaal niet..

    misschien lijkt mijn plan, om die meiden is lastig te vallen nu helemaal geen gek idee meer..

    xCIxTHx schreef:
    ik denk wel, dat het echt zou kunnen zijn, tom en bill hebben eerder gezegt dat hun familie hun alles is, en nu simone en hun vrienden allemaal in gevaar komen?...

    maar het enige wat ik daar over te zeggen heb is dat deze meiden juist van plan zijn dan Tokio HOtel stopt, het zijn geen fans, nee helemaal niet..

    misschien lijkt mijn plan, om die meiden is lastig te vallen nu helemaal geen gek idee meer..

    nee helemaal geen gek idee
    ik was eigelijk van plan om de wereld te veroveren
    en dat die meidne daan hard moeten werken voor th
    zwaare spullen draagen en zo maar
    jou plan is beter denk ik.xD


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Edit, jullie hebben het niet goed verstaan, of gesnapt wat ze zeiden.

    ze gaan niet stoppen yeah!!!!
    wist ik wel haha


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Die fransen (!*&#^%@$^)_Q@#&()!@ denken dat ze alles zijn, maar nu ze door andere ECHTE FANS met de dood worden bedreigd verdraaien ze weer hun verhaal en zeggen ze dat het niet waar is!!!!:O
    En de fans die een aanslag op die fransen willen plegen wens ik succes, zo weten die ook eens hoe het voelt!!!!:O


    Dit is mijn mening...!?