• - zie grijze tekst -

    Ja, je hoort het goed. Tokio Hotel STOPT :-((!!
    Teminste, dat zeiden ze op de Duitse televisie. Allemaal door die stomme franse stalkers!! HATE THEM!!
    Ik hoop dat het niet waar is, maar ik vrees ervoor...

    http://www.youtube.com/watch?v=xol-4Boz54Q
    4:25!!


    Even opheldering: Ze hebben het over dat ze niet naar LA gaan voor het opnemen van hun album, tot die meiden niet meer bij hun moeder etc mogen komen. Geen paniek. (:



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: opheldering)


    Got up on the wrong side of life today

    DarkPrincess schreef:
    Springen we niet te snel tot conclusies?

    Ok ja, in het filpje wordt het gezegd, maar misschien bedoelden ze het in een andere context.

    En ik ga nog maar eens herhalen wat al zo vaak is gezegd ; "wacht tot je het uit hun mond hoort"

    En trouwens moest het zo zijn, gaat dat echt niet van vandaag op morgen gebeuren. Het derde album zal waarschijnlijk nog afgewerkt worden en de tour die daarbij hoort ook.
    Laten we ook niet vergeten dat ze onder een contract staan.

    DarkPrincess


    Ik ben het precies met haar eens. Ik zelf geloof dit niet echt. Ik geloof het pas als ik het uit hun mond hoor.


    Sexiness the hottest thing that exist

    Waarschijnlijk gaan ze niet stoppen, maar ik kan begrijpen dat ze het totaal niet meer zien zitten met die stalkers enzo.

    Misschien nemen ze gewoon even een break om na te denken hoe het verder moet ofzo.

    En stel dat ze wel stoppen: het is hun eigen keuze. Ik bedoel, wij kunnen het hier maar allemaal super erg zitten vinden, maar het is en blijft hun beslissing, en daar heb ik respect voor.


    Don't blame the others for the mistakes you made...

    Ik denk dat ze een break moeten hebben, zelfs dat zal niet genoeg zijn denk ik. Ik hoop gewoon dat ze niet stoppen, hun muziek is gewoon zo goed, ze zijn gewoon zo goed. Ik maak me echt zorgen om de jongens, dit doet ze allemaal geen goed...


    -

    ShellysANUS schreef:
    Ik denk dat ze een break moeten hebben, zelfs dat zal niet genoeg zijn denk ik. Ik maak me echt zorgen om de jongens, dit doet ze allemaal geen goed...


    Agree.


    Don't blame the others for the mistakes you made...

    Ik geloof het eigenlijk niet.


    Some people make the world special just by being in it

    Als het waar is, dan ben ik niet verrast. Had het ergens al wel verwacht. Maar laten we maar afwachten tot we iets van de jongens zelf horen


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Omgosh! Hoop zó van niet! O.O
    Zou het wel kunnen begrijpen en ik gun hen alles natuurlijk. Maar het is dan wel moeilijk, als ze dan stoppen, laten we dan hopen dat het een break zou zijn, en ze dan later opnieuw beginnen.. naja, je snapt me wel denk ik ><'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ze gaan heus niet miljoenen fans teleurstellen omdat 4 physcho's ze een tijdje lastig vallen.

    Ik denk niet dat het waar is, of nee wacht..
    Ik hoop dat het niet waar is, als ze stoppen ga ik denk ik echt wel heel hard huilen! o:


    You move me ......... Kurt

    zeg me dat dit niet waar is, zeg plzz dat het een roddel is :|

    ook al denk ik persoonlijk dat het niet waar is.. en als het wel zo is dan dan dan ... ik weet niet :|


    Nvt

    Aah.. Het zelfmoord Gemiddelde gaa dan zo erg toenemen denk ik!.. x']
    Oke dat is niet om te laggen.. maar like hallo het zal egt wel waar zijn!
    Meisjes springen al waneer ze neit eens van hun ouders naar een vonsert mogen ofzu..
    laat staan waneer Th stopt!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    En staat het al op de officiële fansite?
    Nee?
    Nou dan.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik denk dat het niet waar is
    en ander's vind ik het dood zonde
    ze hebben hier jaren aan gewerkt en dan door een dom gropeje tiener's die leuk probeeren te zijn gaan stoppen
    als het waar is dat tom dat meisje geslaagen heeft
    geef ik hem groot gelijk moest dat meisje maar niet zo doen en als hjij de cel in moet of weet ik het wat wil ik nog gerust bij hem gaan zitten ook.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Zou wel kunnen hoor... Heb wel vaker gehoord dat een band/Artiest moest stoppen door 'fans' :(


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Als het zo is,dan jammer maar we kunnen der niks aan doen. En daarbij zitten ze haast niet meer in Nederland,maar zoals ik al zei: Niks aan te doen als het zo is.


    Behind every great man there’s a great woman