• Mijn vriendin zei laatst;
    'Ik denk dat Tokio Hotelfake is.
    Het kan gewoon geen toeval zijn dat 4 van die jongens, zo verschillend, elkaar tegen komen en denken; Goh laten we een band beginnen.
    Dat Tom en Bill zo zijn, goed.
    Maar kijk eens naar ze dude, ze zijn zo verschillend.
    Het kan haast niet dat ze echt bevriend zijn geraakt uit zichzelf.
    Ik denk dat Universal ze bij elkaar heeft gezocht.
    Want dan krijg je 4 verschillende groepen fans, you know.
    Emo's, Hiphoppers, old rockers en normale fans.'

    Kort samengevat;
    Tokio Hotel is zo omdat ze zo bij elkaar zijn gezocht.
    Wat vinden jullie ervan? Ik vind het logisch klinken, maar heb er voor de rest niet echt meer een mening over...

    EDIT: Nee, old rockers luisteren niet naar Tokio Hotel, ik weet niet wat ze precies zei, dus schrijf ik het maar even zo. :')
    &Qua stijl, aargh kom op. Jullie weten wat ik bedodel, Tom is hiphop stijl, Bill zogezegt 'emo', Gustav normaal en Georg rocker (Met zijn lange haar, :9~)


    You move me ......... Kurt

    Houden old rockers van Tokio Hotel? Vreemd..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Klinkt idd fucking logiesch, maar... Geen idee, heb er ook geen mening over! xD

    x


    Scream for mercy!

    ><.


    -

    Happysnail schreef:
    Houden old rockers van Tokio Hotel? Vreemd..

    Nee, maar daarmee bedoel ik Georg zeg maar.
    Ik weet niet meer precies wat ze allemaal zei. :')


    You move me ......... Kurt

    Happysnail schreef:
    Houden old rockers van Tokio Hotel? Vreemd..


    Ik denk pedo's die denken dat Bill en Tom wijfen zijn! :'D

    x


    Scream for mercy!

    Het klinkt eigenlijk wel logisch wat die vriend daar van jou zegt. Het kán natuurlijk, maar ik weet het niet. En die vriend van jou ook niet. TH kunnen elkaar ontmoet hebben, dat kan want ik kan morgen evengoed ook zeggen: Kom, wie speelt er hier gitaar, zingt, basgitaar ik zal drummen? En dan gaan we 'n bandje beginnen. Het is inderdaad wel eigenaardig dat ze allemaal zo goed konden spelen, maar de enige die het weten zijn ToHo. Ik dénk wel dat het kan kloppen hoor.

    ShesGotStyle schreef:
    (...)

    Ik denk pedo's die denken dat Bill en Tom wijfen zijn! :'D

    x

    Mahaha *Pakt kwijlbakje* Goor. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Laat die jongens alsjeblíeft eens met rust.


    everything, in time


    Nu je het zegt. Het klinkt echt wel logisch O.O

    Het kan zijn dat het zo is, maakt toch niet uit er zijn zoveel bands zo samengesteld. Zolang de muziek goed is heb ik er weinig problemen mee. En het is niet omdat mensen verschillend zijn dat ze niet bevriend kunnen zijn ^^
    en ik denk ook niet dat old rockers van Th houden
    xX


    For once I want to be the car crash.

    xLenaForever schreef:
    Laat die jongens alsjeblíeft eens met rust.


    Wat nou met rust laten? Wij mogen hier onze mening niet zetten, die hun niet eens zien, en die hyperactieve fans die dag en nacht aan hun hotelkamers staan te wachten etc. mogen dat dan wel, want daar zegt niemand iets op...

    Euhm, die redenering klopt toch niet echt. Like alsof hiphoppers naar tokio hotel luisteren? Het is niet omdat er mensen met verschillende stijlen inzitten dat plots anderen met ook die stijl naar hun muziek gaan luisteren. Want tokio hotel maakt like géén hip hop oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Wat nou met rust laten? Wij mogen hier onze mening niet zetten, die hun niet eens zien, en die hyperactieve fans die dag en nacht aan hun hotelkamers staan te wachten etc. mogen dat dan wel, want daar zegt niemand iets op...


    Neeu, dat mag al helemààl niet. En je mág je mening enzo wel geven hoor! Maar, vroeger waren er nooit zoveel topics over TH. Iniedergeval niet in de negatieve zin. Steeds meer. En dat is best zielig. Mss kunnen zij daar niets aan doen?
    Dus je mág best je mening geven, maar denkt verder.

    Nietboosbedoelt
    x


    everything, in time

    Hmmmn, nu je het zegt. het klinkt allemaal wel best logisch ;o


    Listen to what we're not saying..

    xLenaForever schreef:
    (...)

    Neeu, dat mag al helemààl niet. En je mág je mening enzo wel geven hoor! Maar, vroeger waren er nooit zoveel topics over TH. Iniedergeval niet in de negatieve zin. Steeds meer. En dat is best zielig. Mss kunnen zij daar niets aan doen?
    Dus je mág best je mening geven, maar denkt verder.

    Nietboosbedoelt
    x


    I disagree. Vroeger waren er, naar mijn weten, veel meer topics over TH. En misschien waren ze toen minder negatief, maar dat ze nu negatief zijn hebben ze helemaal aan hun eigen zelfje te danken.

    Dit is ook niet tégen jou bedoelt hoor (: