Mellifluous schreef: Ik vind het shirt opzich wel mooi.
Kopen zit er wel in, als het betaalbaar is.
Lijkt me wel, aangezien het bij de H&M is. Maar het is wel de vraag of ze het ook in Nederland gaan verkopen, aangezien het maar bij een beperkt aantal winkels wordt verkocht.
Willom schreef:
(...)
Lijkt me wel, aangezien het bij de H&M is. Maar het is wel de vraag of ze het ook in Nederland gaan verkopen, aangezien het maar bij een beperkt aantal winkels wordt verkocht.
Op www.hm.com staat alleen die van Matthew Williamson ofzo...
SofieNoelle schreef: Deze foto is beter. (: Ik vind de tekst wel goed bedacht, maar nee ik zou hem niet kopen. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de andere artiesten en hun ontwerpen. (;
Ja, ik ben ook heel benieuwd! Zouden die nog nergens te zien zijn?
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
‘Het wordt een zeer kleurrijke collectie en in ieder kledingstuk vindt je de enorme betrokkenheid terug. De artiesten hebben persoonlijke prints ontworpen, met een zeer uitgesproken eigen stijl,’ zegt Margareta van den Bosch, hoofd Designafdeling bij H&M.
De prijzen variëren van € 9,90 tot € 29,90. Alle kledingstukken zijn 100% gecertificeerd biologisch katoen en er hangt een speciaal label aan waarop staat: ‘This might be the most important piece of clothing you’ve ever had your hands on’.