• Schrijf jouw ergste nachtmerrie(s)


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    deze was gisteren
    Ik heb gedroomd dat álle TH-fans naar een concert waren.Ik stond helemaal vooraan! Maar ik schreeuwde niet , zong niet mee , sprong niet. Ik deed niets. Alleen maar verdrietig kijken naar Bill.
    In mijn droom had hij al 5 jaar niet meer gekomen naar Europa , hij had al die tijd verbleven in Amerika , en alle fans hier in de steek gelaten.
    Toen begon ik spontaan te wenen in het concert en ben weggerend naar buiten.Mn vriendin is me achterna gekomen , ik wou naar huis , maar zij wou nog gewoon effe wachten tot ze handtekeningen kwamen uitdelen.
    dus wachte ik , want ik hield van mn vriendin.
    Toen ik daar achter het hek wachte , want ik was de eerste dus stond eerste rij achter het rek kwam Bill naar me toe om een handtekening te zetten.
    Maar ik wou er geen o_O
    Bill : euhm , wil je geen handtekening?
    ik : Neen Bill , het is allemaal voorbij.
    Bill : hoe bedoel je?
    ik : Denk je nu echt dat je het goed kunt maken met een fucking concert en een handtekening?
    Bill : Maar,..
    Ik : Laat het Bill! Je laat europa in de steek!En het ergste is wij zijn alleen nog maar België Bill , Nederland bestaat ook nog! Laat staan Duitsland!! Wat heb je je Duitse fans wel niet aangedaan!? Zij hebben je Godverdomme gemaakt tot wat je nu bent!!!!!

    Toen ben ik weggerend.
    Als ik eenmaal thuis was stak ik de tv aan , en zag ik Bill een oproep doen aan..MIJ!
    hij wou me spreken en zeggen hoeveel het hem spijt.

    ik zag mn leven niet meer zitten , dan heb ik mezelf vermoord inclusief mn hond en mn ouders.

    o_O
    ja , die vond ik echt eng.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    dat ik werd ontvoerd door een crimineel die niet uit de gevangenis was ontsnapt en die had een blauw wit pak aan:| echt zo engg. en me pa zat de afwas te doen in de keuken en had er niet eens ergin dta ik ontvoerd werd -.- die nachtmerrie heb ik heel vaak gehad.

    Uhm ik had er laatst één. Namelijk dat ik op de rand van een dak stond, en ik keek naar beneden. Daar zag ik alle mensen die mij dierbaar zijn staan, met angst in hun ogen. En ik liep naar de andere kant van het dak, de persoon waarvan ik wilde dat die ertussen stond, was er niet. Ik draaide me om en liet me vallen. Toen deed ik mijn ogen open en zag dat mijn beste vriend naar me keek terwijl ik viel.

    Deze droom had ik nadat ik ruzie had met mijn beste vriend. Ik heb toen opgezocht wat het betekende, en het betekende dat er onverwachts ergens een einde aan zou komen. En dat klopte, want sinds die ruzie, is mijn vriendschap met hem over:'(
    xoxo Nicole


    Why don't you break my heart

    Uhm ik had er laatst één. Namelijk dat ik op de rand van een dak stond, en ik keek naar beneden. Daar zag ik alle mensen die mij dierbaar zijn staan, met angst in hun ogen. En ik liep naar de andere kant van het dak, de persoon waarvan ik wilde dat die ertussen stond, was er niet. Ik draaide me om en liet me vallen. Toen deed ik mijn ogen open en zag dat mijn beste vriend naar me keek terwijl ik viel.

    Deze droom had ik nadat ik ruzie had met mijn beste vriend. Ik heb toen opgezocht wat het betekende, en het betekende dat er onverwachts ergens een einde aan zou komen. En dat klopte, want sinds die ruzie, is mijn vriendschap met hem over:'(
    xoxo Nicole


    wat erg meis , sterkte .
    hopelijk komt het weer goed.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    ik hb gedroomd dat mijn latere man( ja en ik weet niet hoe maar ik weet zijn gezicht niet meer!! nou weet ik nog steeds niet wiede man van mijn dromeis xD)
    als soldaat naar een oorlog moest en dat hij geraakt werd en op het randje van de dood het overleefde en dat hij later met de vrouw van mijn beste vriend een ongeluk kreeg beide dood

    en dat ik toen net zwanger van dan ons 2e kind was en dat werd een miskraam omdat ik tijdens een overval keihard in mijn buik geschopt en geslagen was.
    toen later kreeg ik een relatie met mijn beste vriend die werd neergestoken en toen ben ik van ellende van een gebouw gespronge en werden mijn kinderen wees!! (huil)!!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)

    wat erg meis , sterkte .
    hopelijk komt het weer goed.

    Dankje, maar ik denk niet dat het nog goedkomt. Helaas..de harde waarheid


    Why don't you break my heart

    Ik droomde een keer dat er allemaal spinnen in mijn bed lagen. Toen kwam ik dus echt niet meer in slaap!


    Mew <3

    Ik heb drie dromen gehad, twee toen ik ong. 6 was, en bij die ander was ik denk ik 8. toen vond ik ze verschrikkelijk maar nu moet ik erom lachen.

    1e. Ik was K3 fan, en toen droomde ik om de een of andere vage reden dat ik met K3 in een trein zat ofso, volgens mij waren we ontvoerd, en toen opeens deed een van die gozers de treindeuren open en gooide hij K3 naar buiten en toen waren ze dood want de trein was aant rijden xD
    2e. Ik geloof dat ik die dag de film 'Luizenleven' had gezien ofso. Naja de droom: ik stond met mn moeder in de lift en we moesten naar de begane grond. Alleen dat ding stopte daar niet maar ging nog verder naar beneden. En nog verder, en nog verder. En toen stopte de lift eindelijk en toen we eruit kwamen waren er allemaal van die mierenbeesten alleen liepen ze net als in 'luizenleven' gwn op twee poten en ze waren net zo groot als wij. Toen namen ze mn moeder mee en ik werd ergens in een hoekje neergezet en ik heb mn ma niet meer gezien 0.o
    3e. Mn vriendin bleef bij me slapen in die droom en we moesten rond 10 uur 's avonds de bruine bak van mn ma bij de poortuitgang zetten. Dus wij dat doen en toen racete eropeens een busje langs, die stopte en sleurde ons mee naarbinnen. We werden dus ontvoerd. En toen bij dat huisgeval, werden we in een kamer opgesloten. En toen kwamen die mannen op een gegeven moment kijken en toen knalden ze mn vriendin neer 0.o [op dees hebk ook een StandAlone gebaseerd, namelijk: why? (:]

    Heel vaag allemaal xd Tegenwoordig heb ik amper dromen meer en als ik ze heb zijn ze vaak komisch en hebben ze geen enkele betekenis ^^ maar ik vind het opzich wel gaaf om weer een x een nachtmerrie te krijgen(A)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    mijn moeder droomt telkens dat er iets erg met me gebeurd.
    dit droomde mijn moeder allemaal in 2 weken:
    ik werd een keertje ontvoerd,ik zat een keer in een huis vol met geesten,mijn oma wou me vermoorden,er was een grote watergolf en ik verdronk,ik sprong van een dak(ik pleegde dus zelfmoord)en de droomde dat ik onthoofd werd.
    dat allemaal droomde ze in 2 weken over mij:D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Toen had ik nog gym van zo'n oen >_<"
    Dat ik continu droomde dat ik keer op keer van een gigagrote kast afgeduwd werd en dan te pletter sloeg op de grond -_-"
    Ik heb een halfjaar excuses gezocht om niet naar gym te hoeven :S


    I don't mind you keeping me on pins and needles...

    een van mijn engste was:
    ik las in de krant over een reuzewesp van 1,5 meter lang, en toen wilde ik die gaan vangen. ik zag hem, hij bleek een meisje met een raar kapsel achterna te zitten bij ons in de tuin. toen draaide ik me om om mn vangnet te gaan halen en voelde ik opeens
    iets pluizigs en prikkends op mijn arm. toen bleek het mijn dekbed te zijn.


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    ik was met een vriendin en mijn neef (van 9) steven aan het bergbeklimmen. we kwamen aan bij een berg-indianen stam. eentje, een dikke indiaan vertrouwde ons, maar het opperhoofd niet. wij dus vluchten. toen waren we de vriendin kwijtgeraakt. mijn neef en ik waren dus alleen. we kwamen heel langzaam achter de rots vandaan.
    er stond iemand op de hoogste top van een andere berg. ik zei "dat is die indiaan zware wolk" en mijn neefje: "nee, dat is jouw vriendin, toch?"
    Ik ging naar boven om te kijken. de persoon stond nog steeds stil op de bergtop.
    toen ik bijna boven was bleek het het opperhoofd te zijn met een reusachtige bijl!
    hij zei: "ik ga jullie allemaal om zeep helpen."
    ik rende naar beneden en gilde "opperhoofd, opperhoofd"
    ik en mijn neefje rennen. hij rende als een gek achter ons aan. hij had heel lange benen, dus ik dacht: hij haalt ons in!
    en toen werd ik wakker.
    daarna heb ik mijn deur op slot gedaan.


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    haha ik heb niet echt een nachtmerrie gehad, maar deze vond ik wel erg Ö Ik ga gewoon een zinnetje zetten, anders duurt het te lang ^^ het gaat over tokio hotel ^^

    Ik was met bill aan het zoenen, en toen zoog ik al zijn speeksel uit zijn mond ÖÖ NACHTMERRIE ^! ^^


    -