• Schrijf jouw ergste nachtmerrie(s)


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    ik had dus ook is een mega enge droom ..je moet wel weten dat ik een schuin dak heb bij me'n kamer en in dat dak zijn er 2 mega grote ramen waardoor je een klein maar akelig park kunt zien :S

    droom:
    ik ging slapen enzo lag in me'n bed...opeens hoor ik zo'n een doordringende schreeuw van uit da parkje..ik ga even zitten en kijk door dat raam naar het park..ik zie nix ..net als ik op mijn kussen lig hoor ik weer een schreeuw maar veel dichter bij me..nog een schreeuw en nog een schreeuw volgen daar op..het leek toen echt dat hij/zij nu bij me was ik kijk weer door dat ene raamen er ligt een afgekapte kop ..
    (doordat mijn dak schuin is is mijn raam ook schuin en daardoor kan die kop daar op ligggen)
    ik blijf er naar kijken zelf al vind ik het eng..op en bepaald moment keek ik naar zijn ogen..plots gaan zijn ogen open maar zijn ogen hebben geen pupillen..het is gewoon wit..Ik verschiet me rot..plots zie ik dat hij zijn mond open doet en weer komt die verschrikkelijke schreeuw uit zijn mond..met zijn mond probeerde hij mijn raam open te krijgen.. Toen alleen zijn kop binnen was ben ik wakker geschrokken ..dat was de engste droom dat ik ooit heb gehad!!


    WOW die is eng !!


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Omg dat is een vet rare droom van mij -_-
    okeej het gaat zo

    Er zitten.. dingen kan vanalles zijn(Ik droom dit namelijk vaker..) achter je aan en dan rennen hun vet hard maar dat kom je zelf niet of amper voor uit dat is vet eng :| als ik het zo vertel is het niet eng.. maar als het je overkomt :| wel en die mensen of dingen zijn vaak ook vet eng dus vandaar :O

    ik heb hele erge gehad maar dii vertel ik liever niet... was er depressief van omdat sommigen dromen uitkwamen...

    maarjah nu heb ik 4 nachen achter elkaar dezelfde droom gehad!
    ik vertel hem wel ff :

    ik zat met 2 mensen in de auto dii ik niit kende (man en vrouw)
    en ineens werden we aangereden door een witte truck :S

    mijn vriendins ergste nachtmerrie is dat georg haar broer is
    :S

    Toen ik klein was was ik bang van mijn tante.
    En toen droomde ik een keer dat ze veranderde in Ursula van de Kleine Zeemeermin. Toen zat ze in mijn badkuip en dat vond ik zo eng xD


    I recycle my thoughts.

    mijn vriendins ergste nachtmerrie is dat georg haar broer is
    :S

    AHHAHHA


    I recycle my thoughts.

    Ik droom wel niet vaak en ik heb ook bijna nooit nachtmerries, maar als ik er dan eens eentje heb :S

    Ik was gaan wandelen met mijn moeder, en toen we terug kwamen zagen we mijn hondje (Toby) opgereten liggen bij het voetpad van ons huis. Wij lopen naar binnen, en me ma had die dode hond vast enzo. Als we dan thuis binnenkomen is er een briefje van me vader dat er een moordlustige kanibaal/vampier is gekomen en dat iedereen nu dood is -we hadden nog geen mensen gezien-. Plots zijn wij (ma met dode toby + ik) dan op het kerkhof, en sta ik voor mijn vaders graf en naast een nieuw graf. ik : nog een graf? maar iedereen is dooddan draai ik me om en zie ik mijn ma de hersens van mijn hond deruit zuigen :| en dan komt ze op mij af en duwt ze mij in dat graf

    dan word ik meestal wakker :O (gelukkig)
    ik denk dat het daardoor komt dat ik hoogtevrees heb , omdat ik in dat graf val....


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    mijn vriendins ergste nachtmerrie is dat georg haar broer is
    :S

    is dat een nachtmerrie dan
    mijn ergste nachtmerrie was dat ik in de armen lag van nick jonas

    Nou, ik en mijn ouders zaten voor de deur van een autosalon en plots kwam daar een dief aan en mijn ouders renden weg en omdat ik vroeger niet snel kon lopen bleef ik achter en mijn moeder nam mij aan 1 arm vast en sleurde mij de hoek om en ze liet mij los en ik vloog gewoon 2-3 meter verder :S

    & ik voelde dat ook echt :|

    Verder heb ik nooit nachtmerries :P


    Let the Night embrace you

    Ik had tom voor mijn neus zien sterven door een auto ongeluk.toen ik wakker werd heb ik mij nog nooit zo hard wete wene denk ik Oo

    (...)
    WOW die is eng !!

    vinde het ni raar..als ge droomd da ge vermoord word ge altijd wakker schiet.het is naar het schijnt wetenschappelijk beweze da ge in u droom sterft ge in het echt ook dood ga [ma ik weet ni of da echt wel zo is]

    Mijn MOEDER

    Mijn MOEDER


    Whaaahaa xD die vinnik goe ! wel eigenlijk niet voor u , maar't kwam er zo droog uit.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    ik had een keer gedroomd dat we in Frankrijk waren en mijn vader bijna dood ging dus namen we allemaal foto's van hem op dat moment voor herinering.. toen ik uit bed kwam moest ik huilen van die droom:S het is al wel een jaar geleden ofzo..
    en ik heb er nog 1 dat ik op school was en dat mijn benen werden geapeteerd op het schoolplijn maar ik kon nog steeds op mijn beden staan en voelde ze ook nog steeds dus werden mijn benen bij bewustzijn en zonder verdoven geampeteerd:S en voor mijn was nog een ander meisje waarvan haar benen werder geampeteerd!! echt te niet leuk!!


    Love is the world. And that's make my smile.

    ok dit duurt effe maar goed!
    ik kwam thuis op de loft/apartement van mij en men bf! ik: hey candy...:O ik zie hoe ze met een mes in haar buik op haar rug ligt! ik hoor gestommel en kijk voor me en zie dat eiamnd in zwarte kledij daar staat ik ren op die persoon! trek zen masker af is het men leerkracht TO:O masker dan men leerkracht nl! en dan is da ook nog is een maskeer en dan zie ik men andere vriendin sofie ik:O omg!!! de jonges van th komen binnen! ik was samen met tom en candy met bill! ik had het mes ondertussn van sof afgepakt want zij had op die tijd het es uit Candy haar buik getrokkn! ik heild het mes aan haar keel tom:O seeb wa ben je aan het doen?? ik: wat ik?? nenee ik! *leg het uit* sof neemt hemt mes van me af en loopt nar me toe en zegt: wrm ben je met haar gaan smn wone en niet met mij? mij ken je langer ! ik: sofke ik en ...bij bill.bill geeft candy een tongzoen en candy: bill ik zal altijd van ej houden! en c is dood! bill: NEEE!!!(huil) ik: LAS CCANDY DOOD IS WIL IK NIMEER LEVE! ik loop door het mes kval dood op de grond, dan tom : ik wil ni mleve zonder men schatj! neemt mes steekt in zen buik en valt ook dood bill : ik wil ni leve zonder tom!ç *doet hetzelfde* gus: wè ik kan het ni meer aan huier! *doet hetzelfde* goerg: ik wil hier nu ook dood hoor(huil) *doet hetzelfde* en neemt nog vlug het mes uit zijn buik en steekt sofie neer en daar liggen we dan alle7 dood:S


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....