deze was gisteren
Ik heb gedroomd dat álle TH-fans naar een concert waren.Ik stond helemaal vooraan! Maar ik schreeuwde niet , zong niet mee , sprong niet. Ik deed niets. Alleen maar verdrietig kijken naar Bill.
In mijn droom had hij al 5 jaar niet meer gekomen naar Europa , hij had al die tijd verbleven in Amerika , en alle fans hier in de steek gelaten.
Toen begon ik spontaan te wenen in het concert en ben weggerend naar buiten.Mn vriendin is me achterna gekomen , ik wou naar huis , maar zij wou nog gewoon effe wachten tot ze handtekeningen kwamen uitdelen.
dus wachte ik , want ik hield van mn vriendin.
Toen ik daar achter het hek wachte , want ik was de eerste dus stond eerste rij achter het rek kwam Bill naar me toe om een handtekening te zetten.
Maar ik wou er geen o_O
Bill : euhm , wil je geen handtekening?
ik : Neen Bill , het is allemaal voorbij.
Bill : hoe bedoel je?
ik : Denk je nu echt dat je het goed kunt maken met een fucking concert en een handtekening?
Bill : Maar,..
Ik : Laat het Bill! Je laat europa in de steek!En het ergste is wij zijn alleen nog maar België Bill , Nederland bestaat ook nog! Laat staan Duitsland!! Wat heb je je Duitse fans wel niet aangedaan!? Zij hebben je Godverdomme gemaakt tot wat je nu bent!!!!!
Toen ben ik weggerend.
Als ik eenmaal thuis was stak ik de tv aan , en zag ik Bill een oproep doen aan..MIJ!
hij wou me spreken en zeggen hoeveel het hem spijt.
ik zag mn leven niet meer zitten , dan heb ik mezelf vermoord inclusief mn hond en mn ouders.
o_O
ja , die vond ik echt eng.
Ik proefde meer dan eens verlangen