• Hey ik ben fuckingpissed! Ik heb m'n gsm van de trap laten vallen donderdag en nu is hij (natuurlijk --') kapot..vandaag ging ik om juist dezelfde want m'n budget is echt niet veel en ik wil toch nog een beetj geld over houden..overal waar ik binnen ga hebben ze mijn gsm niet meer (huil) te oud:S nu zou ik willen vrgn aan de mensen die in NL wonen of als ze is int stad ofzo lopen kunnen kijken of hij daar niet zou liggn?:$ (kweet het kans is klein maar pleas:S) ik ken mensen van NL dan zou ik hen kunnen vrgn hem te kopen voor me en kan ik hen terug betalen..
    ik hoop zo dat jullie me willen helpen:(
    dit is hem-> Sony Ericsson Z300i
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Oh die x_x Nee, die verkopen ze bijna na nergens meer omdat er een nieuwere uitvoerig van is.


    Your make-up is terrible

    ik heb laats ook een nieuwe gekocht en volgensmij lag die van jouw er niet bij

    maar als hij nouw aan de anderekant van NL te vinden is ga je er dan naartoe of hoe moet ik dat zien


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Misschien moet je voor een andere lowbudget gaan?
    Man hoe doet iedereen toch hun gsms kapot?
    De mijne is binnen een weekje precies zes jaartjes oud, en leeft nog steeds^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ehm, die heb ik doorverkocht aan mijn oma, die heeft hem nu.
    Ik heb hem nu net in mn handen x'D.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    je kan op internet zoekken


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    liefie ik zou graag eentje voor je kopen alleen ik hep zelf ook geen ene rooie cent meer


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Hier kun je die telefoon kopen, als het goed is.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.