• //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:46 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Ik ben in mijn spammood. Bij dezen, hoog geeerd publiek: nog een verhaaltje.
    Er was eens een groepje mensen. Ze leefden in een compleet dood dorp waar verhalen van de een op de ander gingen. Laat ik er ook bij vertellen dat ze zich niet echt.. gemiddeld kleden. Daarom werd hen de toegang geweigerd tot uitgaansclubs. Ze baalden hier ontzettend van. Vooral de club Firefighter had ze linea recta de uitgang gewezen onder het mom van 'freaks niet toegestaan.' Ze werden zo nijdig en besloten dat dit de druppel was. 'aankomende zaterdag houden ze hier een feestje. we gaan undercover en saboteren de boel,' was het plan van Pino. Elmo en Koekiemonster waren het ermee eens. Verkleed als hippies kwamen ze gemakkelijk binnen. Pino ging nietsvermoedend achter de bar staan. Elmo en Koekiemonster sloegen de DJ neer. 'Dames en heren. Speciaal voor deze avond hebben wij een paar nummers in de rij staan die niet kunnen wachten om af gedraaid te worden! We beginnen met een zalig opwarmertje: Slayer - Reigning Blood.' Stilte. Doodse stilte. 'Oke, dat waarderen jullie niet zo, kennelijk. Ah. Hier, nog een leuke: Children of Bodom met..' 'Wij willen die rotherrie niet!' Ze begonnen te protesteren. Elmo en Koekiemonster hadden door dat het misliep en gooiden het licht uit. Ze plunderden de voorraad Breezers in het donker en vlogen er gauw vandoor. Ze sloten de deur af terwijl het volk binnen opgesloten gedoemd was naar Slayer te luisteren. Tevreden liepen ze naar buiten. 'geef me de vijf.'

    Geniaaal ('=


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    HAAAAALLLOOOOO

    wie wil mijn quizzen lezen :'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik heb net 2 keer geniesd, man(nerd)

    I'm Back!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    En er zit een mug op mijn laptop!
    DOODDOODDOOD!

    xFantasy schreef:
    Ik heb net 2 keer geniesd, man(nerd)
    Gezondheid :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Geheh. Is die nu weg?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    HOOOOOI. n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    HappyKiss schreef:
    I'm Back!.

    me 2
    hoi, hoi!:Y)

    Hoi Naoom!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    DanceGirl14 schreef:
    (...)
    me 2
    hoi, hoi!:Y)

    Hoi!.
    Is hier leven ofzo?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    HappyKiss schreef:
    (...)
    Hoi!.
    Is hier leven ofzo?

    denk 't..xD^^

    Posslag vndg xD


    Your Butt is Mine!

    Wat is Posslag?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    HappyKiss schreef:
    Wat is Posslag?

    een soort festival toch?