• Ik heb in Juni een optreden van mijn dansschool en omdat sommige groepen uitvallen/neit mee doen is er dus tijd over en daarom moet Nicol zingen. maar ik heb dus sinds dat ik last van mijn keel heb gehad in december het gevoel dat ik niet meer goed zing. en daar komt nog bij dat ik nog geen nummer heb. dus weet iemand iets voor mijn stem en mis. een nummer,graag een pop/ballad iets in die richting en wel bekend want ik moet de instrumentale versie kunnen downloaden =']

    xx


    We can only learn to love by loving.

    @Tranquillity

    uhh.. ik heb er wat op youtube maar die zijn heeeeeeel oud x3 dus ik kan vanavond nog wel een proberen in te zingen maar heb geen goede camera dus kwaliteit zal niet heel goed zijn.


    We can only learn to love by loving.

    KensVAGINA schreef:
    @Tranquillity
    uhh.. ik heb er wat op youtube maar die zijn heeeeeeel oud x3 dus ik kan vanavond nog wel een proberen in te zingen maar heb geen goede camera dus kwaliteit zal niet heel goed zijn.

    Je hoeft niet persé een nieuwe in te zingen hoor ^^ Als je eens een link wil geven? =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ^^ ik stuur wel via Pb x3 is very genant


    We can only learn to love by loving.

    KensVAGINA schreef:
    ^^ ik stuur wel via Pb x3 is very genant

    oké dankje ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind je best goed zingen! En waarom genant? Het is goed, dus je hoeft je niet te schamen ofso =) Euhm, ik denk dat liedjes van Paula de anda (ja, dat zong je), Jordin Sparks enzo goed bij jou stem passen, maar ik weet het niet zeker. (van JS)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right