• Er zit dus een Nederlander bij mij in de klas. En mijn beste vriend kan dieje ni hebben. En die Nederlander geeft een fuif voor zijn verjaardag en mijn beste vriend is niet uitgenodigd en ik wel. Ik heb dus besloten dat ik ga, ookal rade hij mij aan om niet te gaan.
    Hij zegt zo:

    hij: ik snap u ni, gy gaat naar een feestje van nen holandér
    ik: seg gaast, das mijn keuze. Daar moet gy ni ni mee moeien ze ><"
    hij: *een paar namen* die gaan allemaal ni, waarom zoude gij dan gaan?
    ik: Godverdomme jongen moeit u daar nu is ni mee, als ik wil gaan ga ik!

    Ik heb toch gelijk he Ö


    We'll never be as young as we are tonight

    Ja, je mag toch doen wat je wilt..?

    als jij graag naar dat feestje wilt moet je gaan.
    Hij kan je niet verbieden om niet te gaan dus xD Tssss.....wat heeft hij tegen nederlanders xD
    ben zelf een nederlander xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Inderdaad :'D. Jij mag toch zelf wel kiezen waar je heen gaat? Stuur hem anders die avond een sms met dat het saai is ofzo, dan voelt hij zich misschien een beetje beter : ).


    rules don't stop me

    je mag toch zelf weten of je ga of niet, als je wil gaan ga je en als je niet wil ga je niet, en jij wil gaan, dus ga je lekker :Y)


    Nvt

    Ja
    Tis jou leven (A)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Je mag zelf weten wat je doet :Y).


    I don't need words to feel those lips.

    Dat die jongen een Nederlander is vind ik geen concrete reden om jou af te raden hem een bezoekje te brengen. Hier hangt een aardige jaloezie-lucht omheen als het aan mij ligt..


    No growth of the heart is ever a waste

    Jij mag toch doen wat je zelf wil. Niemand anders moet in jou plaats beslissen. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hij vindt zichzelf in de steek gelaten. Alleja, hoe zoude gij u voelen als jij de enige bent die niet uitgenodigd is en je beste vriend wel? En hij gaat dan nog, terwijl je liever zou willen dat hij niet ging en iets leuks met jou ging doen in plaats daarvan?
    Slecht.
    Zo zie ik het.


    Where there is a sea there are pirates...

    heeft hij iets nederlanders of zo
    je mag doen wet je wil en omgaan met iedereen die jij wil
    hij moet niet zo zeuren:X


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    je mag doen wat je wilt, natuurlijk! Als je zin hebt om er naar toe te gaan, ga dan gewoon. Maar je vriend zal mss gewoon een beetje jaloers zijn ofzo, omdat jij bent uitgenodigd en hij niet..

    XamaranthX schreef:
    heeft hij iets nederlanders of zo
    je mag doen wet je wil en omgaan met iedereen die jij wil
    hij moet niet zo zeuren:X

    weetje, die nederlander heeft een beetje een dikke nek? en daarom mag hij em niet


    We'll never be as young as we are tonight

    Briit schreef:
    (...)
    weetje, die nederlander heeft een beetje een dikke nek? en daarom mag hij em niet

    ok dat is wazig hij is toch ook gewoon een mens


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Je moet doen wat je wilt ('=


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ga gewoon. het is jouw leven, jouw keuze, toch? en het komt over alsof de reden dat jij niet mag gaan is omdat hij nederlander is. maarja, ik zou gewoon gaan!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.