• Ik wil dus echt een brommer he ö En dan nog wel een 'aerox'. Normaal kreeg ik er vorig jaar met mijn 16e een brommer. Maar doordat ik dus een tomtaart,mijn ticket voor werchter boutique en een digitale camera heb gekregen kwam dat er niet van. En dees jaar krijg ik een tattoo dus het zal er ook niet van komen --' maar oke,iemand die hier al een brommer heeft ?

    Nee, en mag er ook ng niet mee rijden. (:


    A. ikmisje.

    nog niet ^^


    never say goodbye.

    nee,..ik hoef dr oowk geen, tenzij ik hem krijg en het een vespa is:P

    maar veel vrienden van mij hebben dr wel een,..dus ik rij wel vaker brammer,..maar wel jammer dat je geen brommer krijgt,..maar een tattoo,..is dat zo extreem duur??:S,..en dan moet je maar zo denken, kan je volgend jaar een auto vragen(nerd)

    Mijn broooer heeft er een. Even zoeken, link komt zo: There it is.


    I recycle my thoughts.

    Ik verafschuw die dingen -sorry- :'D Geef mij maar een mooie fiets en mooi weer.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heb er geen, maar ik kan lekker al voor een rijbewijs gaan^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nee, ik jat de snorfiets van mn ma xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Nope. Vind het ook niet zo nodig. Wacht wel voor een auto voor de grote afstanden. Ik ben net zoals mijn opa op de fiets geboren :Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn zus heeft een Sym Fiddle in het rood (nerd) EN IK MAG ACHTEROP(puh)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Neen, ik moet er eigenlijk ook geen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Oke.. ik heb er geen ö en zal er zowiezo 2 jaa rop meoten wachten ama rik wil er denk ik ook geen/

    ik hoef er geen.. Als ik 16 ben, wacht ik nog wle 2jaar.. Dan ga ik voor mn rijbewijs.. ^^


    Stop holding me under and let me breathe.

    LoveWithPain schreef:
    ik hoef er geen.. Als ik 16 ben, wacht ik nog wle 2jaar.. Dan ga ik voor mn rijbewijs.. ^^

    Same here... en dan op mn 21e voor motorrijbewijs, want daarvoor mag je alleen maar op hele kleine motoren rijden ^^ en ik wil een Boss Hoss, en die is dus nét wat zwaarder xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Nope en ik denk ook niet dat ik er één wil.
    nee ik wil er wel één maar ik spaar voor en auto!!
    Ik wil een mooie duure auto.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Nee, ben er nog te jong voor maar zoiezo hoef ik er geen whehe. ik zie mezelf echt niet op dat ding crossen fso, daar rijd ik te gevaarlijk voor XD


    I build a house for your bones!