• Er is dus zo'n wijf, een vriendin van mijn beste vriendin.
    Let's call her Karen, en let's call my friend Ellen.
    Nou, Karen is echt dun, anorexia dun.
    En Ellen vind zichzelf te dik, wat dus echt niet zo is, want Ellen is mooi slank.
    Maar goed, in plaats van dat die Karen tegen Ellen zegt dat ze een mooi figuur heeft, begint ze dus over dieeten en dingen uitkotsen, waar ik dus al niet tegen kan, als je wilt afvallen doe het dan gezond.
    Nou, en aangezien Ellen een van mijn beste vriendinnen is, wil ik haar daar tegen beschermen.
    Máár, Ellen is dol op Karen, ze kijkt tegen haar op enzeuu, en ik weet dus dat Karen, Ellen al eerder heeft laten vallen, dus daar ben ik ook bang voor.
    En laatst op MSN zei Ellen tegen Karen (Ik was erbij) 'Ja, ik heb net een muffin gegeten! oO'
    En Karen zei dus serieus; 'OHMIJNGOD! WEETJE HOEVEEL CALORIËN DAARIN ZITTEN? Heb je gekotst?'

    Ik werd niet goed, dus ik zeg tegen Ellen dat ze moet stoppen, dat ze straks anorexia krijgt als ze zo doorgaat.
    Maar net zag ik dus dat Ellen en Karen nog steeds vrienden zijn... Like aargh.
    Moet ik tegen Karen zeggen dat ze bij Ellen uit de buurt moet blijven met haar pro-ana gedoe, of dat ik haar anders met haar lelijke kop tegen de muur sla?
    Of ben ik dan een slechte vriendin tegenover Ellen omdat ik een van haar vriendinnen bedreig? oO
    Ja sorry dat ik jullie hiermee lastigval, maar ik maak me echt hele erge zorgen om ehm Ellen. :X


    You move me ......... Kurt

    Smack her down Know Your Role Drive, check her in to Smackdown hotel and put your problems straight down her throat!
    Oke, niet zó hard, maar laat het duidelijk wezen dat ze Ellen niet kan MISHANDELEN, want dat is wat ze doet.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik zou ten eerste eens die Ellen duidelijk maken dat die Karen zo perfect nog niet is. Want als ze dat wél was, zou ze zich niet zo ziekelijk bezighouden met caloerieen tellen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou dreigen ;'D die karen stopt allemaal rare ideëen in ellen haar hoofd ><"
    & nee, Dan ben je geen slechte Vriendin Ö
    x.


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Zeg tegen Ellen wat er allemaal kan gebeuren.
    als ze Karen blijft opvolgen.
    Laat Ellen foto's zien . kijk op een site van een dokter van dat soort informatie.
    Dat heb je toh over voor een goede vriendin.
    en tegen Karen zeg gewoon dat ze andere niet moet lastig vallen met haar moeten opvolgen. als zij zo wil leven dom. Maar dan moet ze wel haar vingers van dandere afhouden.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik zou in jou geval die Karen letterlijk breken. Maar dat lijkt me geen oplossing voor jou.
    Ik zou met Ellen gaan praten, over dat ze moet stoppen anders is ze jou mooi kwijt. Dan moet ze dus kiezen.. Desnoods leg je de gevolgen uit.
    Anders ga je ook met Karen praten, dat ze anderen niet moet aansporen om ook anorexia te gaan lijden. Zeg dat ze lelijk dun is en dat haar botten uitsteken, dat ze net een skelet lijkt en dat haar gezicht en haar lelijk en dof word. Dat schaad aan haar zelfvertrouwen:Y)


    Sterkte.


    a figment of your imagination

    Ik heb ook zo'n vriendin gehad alleen was er geen "Karen" bij. Ik ben naar haar ouders gestapt en alles rustig uitgelegd. Want naar mij wou ze niet luisteren en ze wou alleen maar vermageren. Natuurlijk was ze woedend op me en heeft ze me enkele weken genegeerd. Maar ik heb er geen spijt van, van wat ik gedaan had. Als ze nog altijd zo verder zou doen, zou ze nu ano hebben. Ondertussen is het al bijgepraat en is ze op een gezonde manier afgevallen. =) [/hopelijk helpt dit]


    You'll never dream alone. <3

    Mijn BFF is gestorven aan anorexia dus vertel het dr ouders! Echt, het enige ding waarvan ik spijt heb is dat ik het niet verteld heb aan dr ouders. En anders zeg je het al tegen jou ouders of sla je die Karen met dr kop tegen de muur!

    <3"


    Let's do this poo