• Dat zei mijn leraar tekenen ooit tegen mij en nu heb ik die zin bijna altijd in mijn kop. en hij is nog een beetje waar ook. ik kan me echt niet concentreren x3 maar goed wat is het meest grappige wat een leraar tegen jou gezegt hebt ?


    We can only learn to love by loving.

    Peunut.
    Dat ik afstam van de stokstaartjes! ._.'

    Lovejoy schreef:
    Peunut.
    Dat ik afstam van de stokstaartjes! ._.'


    JE KWAM ME AL BEKEND VOOR! JIJ BENT FAMILIE VAN TIMON x3 van timon en pumbaa x3


    We can only learn to love by loving.

    Mijn natuur/scheikunde leraar van vorig jaar hij is buitenlands:
    Je komt hiea niet op schollah om idiotisch gedrag te vertonne. ik: Wat een bullshit. hij: Ja Naomy ga dea maa uit. Megan: Waarom? Ze deed niks! hij: Meghaan ga je ook maar melllllllldah.
    Ge-wel-dig! Toen waren we 2 dageb geschorst omdat we tegen meneer stam gingen uitleggen wat meneer Mahmoudi had gedaan, maar we gingen schelden en toen waren we geschorst. Doen we goed dinsdagmorgen 2e uur.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dat hij vroeger Metallica heeft leuk gevonden, dat zocht ik niet achter hem :S Een maand later kwam ik hem tegen op Metropolis! :O


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    KensVAGINA schreef:
    (...)

    JE KWAM ME AL BEKEND VOOR! JIJ BENT FAMILIE VAN TIMON x3 van timon en pumbaa x3

    Heel stiekem wel. :X

    KensVAGINA schreef:
    (...)

    JE KWAM ME AL BEKEND VOOR! JIJ BENT FAMILIE VAN TIMON x3 van timon en pumbaa x3

    Timon en pumbaa, alleen je hebt het of niet, Acumbamatata 't is maar hoe je het zieeeet! Je hebt geen zorgen dus zorg maar dat je geniet!^^
    Ik ken hem nog een stukje (:


    -

    StoneCold schreef:
    Dat hij vroeger Metallica heeft leuk gevonden, dat zocht ik niet achter hem :S Een maand later kwam ik hem tegen op Metropolis! :O


    Metropolis is coeeeeeeeeeel! Dit jaar weer ^^


    We'll still love each other, forever and always. <3

    FUCK schreef:
    (...)

    Metropolis is coeeeeeeeeeel! Dit jaar weer ^^

    Idd (cool) Ik wil de lineup weten :X
    En een dag daarvoor natuurlijk naar Trailerpop ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    StoneCold schreef:
    (...)
    Idd (cool) Ik wil de lineup weten :X
    En een dag daarvoor natuurlijk naar Trailerpop ^^


    Ik ook, ga jy ook altijd naar BOA?
    As usual, ik wel.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Bij mij in de klas zaten ze me eerst allemaal te plagen met "Anouk, jij bent BILL obsessed!" En toen ging mijn leraar vragen "Wat is een Bill?" En toen zei ik "Ga voor een spiegel staan draai er met uw rug naar toe kijk achteruit naar beneden en u ziet er een!" En toen keek hij em vaag aan, toen ging iedereen lachen en toen zei ik "Nee, even serieus, dit is Bill" En toen liet ik een plaatje van Bill zien en toen zei hij weer "Maar dat is een stekelvarken!" XD


    -

    FUCK schreef:
    (...)

    Ik ook, ga jy ook altijd naar BOA?
    As usual, ik wel.

    Neeh... Zeker niet als dat de 20 juni is, dan zit ik op de Sonisphere ^^
    Maar ff on-topic: Er was ook zo'n buitenlandse leraar, mevrouw Dias, en die gaf Spaans. Ik had mn tas tijdens een repetitie openstaan en toevallig lag er een leeg blaadje bovenop. Dus zij komt langsgelopen, zegt ze "jij zit te spiekan jonngaah!" Ik zeg dus van niet omdat dat blaadje leeg is en laat dat zien. Zegt zij zo van "Ik kan ech nie geloeve jonngaah!" xD Daarna ging echt de hele klas tegen haar "Mevrouw, ik kan niet geloven!" :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    StoneCold schreef:
    (...)
    Neeh... Zeker niet als dat de 20 juni is, dan zit ik op de Sonisphere ^^


    BOA is later in het jaar, metropolis is rond die tijd.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    FUCK schreef:
    (...)

    BOA is later in het jaar, metropolis is rond die tijd.

    Okay ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    de gymleraar [niet eens mijn gymleraar]:
    hij: 'de pionnen opruimen vind ik wel iets voor amanda [ik dus]'
    ik: 'waarom ik?'
    hij: 'ik heb geen zin om tegen je vermoeide hoofd aan te kijken'


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    dat ik wel naar huis mocht omdat ik anders slimmer werd dan hem