• een meisje meestal valt op een jongen die iets weg heeft van haar vader
    &
    een jongen dus meestal valt op een meisje die iets weg heeft van zijn moeder?
    Dat is wetenschappelijk bewezen ofzo, daarom dat je ook soms koppels ziet die eerder broer en zus lijken.

-best dom topic (A)-

*kan zijn dat het bij jou anders ligt, ik vertel maar wat ik moest leren/kennen/weten.

-

ik hoop eigelijk van niet ><

The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

ja dat wist ik^^
    en als ik dan op een jongen val die een beetje op mijn vader lijkt, hoop ik dat het dan om het innerlijk gaat xd.

Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

HauntedAngel schreef:
    ja der was eens een broer en zus xD gescheiden van hun geboorte en die ware getrouwd zonder da te wete xD kheb me ziekgelache xD
    best wel vies as ge ineens hoort a ge sex en al heb gehad me uw broer xD

hee, da vind ik toch wel heel seksie znne xd.
    Inceeeest x)

Where there is a sea there are pirates...

Ik hóóp voor mij van niet... :\

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Uhm...ik zie toch niet zoveel gelijkenissen tussen mijn vader en mijn vriendje O_o

Live for something or die for nothing

weareTORRES schreef:
    (...)
    Damn, dan moet ik op iemand vallen met grijs haar, hihi :'D

maneee, ge moet vallen op iemand met ros haar, das stoer -giechel-

-

Nu ben ik erachter waarom Big Brothah & Sistah met mekaar gaan.

No growth of the heart is ever a waste

Ik hoop uit de grond van mijn hart van niet.

We'll still love each other, forever and always. <3

Hahah, ik val op blonde kerels, en mijn vader en moeder zijn bruin van haarkleur :P

Sarah; Boefke is nen heten beer!

cool wist ik niet... maar niet dat ik er dan veel uit kan halen xD ik ken mijn vader niet xD

A Noble was Born in Chaos

Wist ik al. Da heeft dieje van biologie es gezegd. Ik vind het best wel raar eigelijk...

Got up on the wrong side of life today

ik denk niet dat dat voor mij op gaat. o_x

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Bij mij is dat ook zo. Heeft ze voor en nadelen.
    Als meisjes mishandeld worden, kiezen ze vaak onbewust ook een man die ze later gaat mishandelen. Of een alcoholist als hun vader dat was etc..

If I were a boy, I swear I'd be a better man.

No way in Hell dat ik een type jongens uit ga kiezen die op mijn vader lijkt.

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Ik vind van niet. Ik ben verliefd en die jongen lijkt totaal niet op mijn vader of broertje!!!xD

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.