• http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2399352.ece
    Die moeder geeft haar kinderen van 8 maanden oud gewoon mc donalds o.O
    Kan echt niet gezond zijn!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vraag me af hoe zij eruit zag toen ze zwanger was O.o
    - Ontopic: Dat wijf spoort echt niet!


    -

    Lekker toch. ö

    Ik heb echt met die kinderen te doen,als ze later net zo fatsig zijn als haar :X

    LizesBIATCH schreef:
    Arme kinderen.


    your eyes are like stars in the night.

    OMG
    Je hebt de oorzaak van het voedseltekort in 3e wereldlanden gevonden! Van al het vet op haar lijf kun je half Afrika een jaar lang te eten geven.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ohmygod! oO' Wat ziek!
    Dat doe je toch niet?


    You move me ......... Kurt

    Gewoon een lui wijf, en daar zijn de kinderen dan de dupe van!

    O_o
    Da's inderdaad niet bepaald gezond Ö


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    medelijden met die kinderen :o


    Nvt

    Weird. o.o


    Don't be a drag, just be a queen.

    AvrilTomxMii schreef:
    OMG dat zal ik zelf niet doen >.<
    maar weetje wat ik ergens heb gehoort?.. dat iemand een MC Donalds dieet heetf gevolgt en in n paar weken was ie 7 kilo afgevallen :O
    ze zeiden dat het dus wetenschapelijk bewezen was maar ik weet niet of k t geloof :X

    Ik geloof da wel ze ö ik wouw op dieet,maar gezondeten,daar kwam ik van bij ö en toen ben ik lekker veel naar de mcdonalds geweest en vettig zitten eten en ik ben 5 kilo afgevallen =D

    xBiteMe schreef:
    OMG
    Je hebt de oorzaak van het voedseltekort in 3e wereldlanden gevonden! Van al het vet op haar lijf kun je half Afrika een jaar lang te eten geven.

    Sorry hoor maar dat vind ik toch wel gemeen, dat je dat zegt! Oké je ben niet helemaal honderd procent als je zo iets doet bij een baby, maar jou reactie vind ik echt niet kunnen. [/mijn mening.]

    Ontopic; Arme kinderen...o,0 hoezal dat dan wel niet zijn als ze wat ouder zijn?ö

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Gatver... :x


    We can only learn to love by loving.

    BrokenQueen schreef:
    (...)
    Sorry hoor maar dat vind ik toch wel gemeen, dat je dat zegt! Oké je ben niet helemaal honderd procent als je zo iets doet bij een baby, maar jou reactie vind ik echt niet kunnen. [/mijn mening.]

    Ontopic; Arme kinderen...o,0 hoezal dat dan wel niet zijn als ze wat ouder zijn?ö

    xX

    Ok, dat ben ik wel met je eens.
    Sorry, dat was idd wel een beetje hard. Zo serieus bedoelde ik het niet, hoor.


    I clicked my heels and wished for you.

    omg das best dom :O


    /