• Er wordt nog al veel gequote, en veel mensen weten niet dat andere mensen hun quoten, zou het dan niet handig zijn, als we een berichtje, mail of niet, krijgen met daarin dat er iemand ons gequote heeft ? hier kan al een topic over bestaan, maar ik wou het toch nog even zeggen omdat ik zelf dat wel heel handig zou vinden, jullie ?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    KikaRareShit schreef:
    gequotet .. Bestaat dat woord eigenlijk? XD

    Geen idee ik was aan het twijfelen toen ik het aan het typen was :p dus als het fout is, sorry (':


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Mellifluous schreef:
    (...)

    nee :'D Het is quoten, of gequote.
    Aangepast (;


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    JolienShizzo schreef:
    (...)Aangepast (;


    Ja zie het^^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Zoals iemand hier boven al zei, dat je het kunt aanvinken of je het wilt of niet. Want ik vind het een handig idee! Maar ik weet niet of het mogelijk is om dit te programmeren.


    I live for the applause, you will die for it.

    GU schreef:
    nou, doe dan wel dat je zelf aan kan vinken dat je daar mail over wil, want ik ga dan gek worden van al die mails:O

    ja, dan lijkt het me wel handig! :'D


    AAP

    Waar is dat voor nodig? :'D


    ok

    Ik vind het een betje nutteloos dan hebben sommige in 1 uur 50 nieuwe berichtjes....


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!

    Nee dus, niet handig.
    Dan ga je superveel berichten krijgen!
    En da tis best zinloos


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Het lijkt me niet handig, want dan zou mijn mailbox zo vol zijn.. dat ik er de weg niet meer in kan vinden, (':

    Dat kan ik nu al niet door alle abo's op de series. Die ik overigens wel handig vind :P


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    krijg je dan niet erg veel mailtjes? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het is echt zinloos.
    Dan krijg je wel veel mail, haha.

    Heel irritant, ook als je een mail zou krijgen dat er is gereageerd ofzo.


    MJ - You'll never moonwalk alone

    Zinloos, tegen.

    euhm, nogal overbodig
    Dan moet je maar gaan controleren of iemand je heeft gequote.


    -

    Ik vind het op zich niet zo een slecht idee. Vooral in topics waar je veel zegt of een vraag stelt is het soms wel handig om te weten of je wordt gequote. En zoals iemand al zei, mss kan er zo iets komen dat je het zelf aanvinkt of je er een bericht wilt van ontvangen. Maar langs de andere kant is het dan mss weer nutteloos omdat er dat dan niet veel mensen gaan doen ofzo, en je dan even goed kan aanvinken om een reactie na jou bericht te ontvangen ofzo.. I dunno :s