• Was er iets op tv met een teddybeer. Begon mijn mama te vertellen dat ze vroeger ook een gele teddybeer had. Maar dat de ratten de poten hadden opgeten en ze toen heel boos was op die ratten x'D Maar oke. Is er hier iemand die nog met een teddybeer slaapt? Ja,ik nog wel ^^ eentje dat ik al van mijn geboorte heb en ik lekker nooit ga weg doen(l)!

    Ik een olifant


    Your make-up is terrible

    Ik slaap met Henriëtte en met Aapie Suffer.

    Ik slaap met een mislukt varkentje (Biggetje). Een schaap, een hond (Fratello) en er ligt vast nog wel iets op mn bed x)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik met een dekentje onder mijn kussen. Het heeft een hele speciale betekenis voor mij <33.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik slaap met een schaapje, gekregen van mijn beste vriendin n_n


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik slaap niet met een teddybeer, maar met een dekentje dat ik al van mijn geboorte heb.
    _O_

    Ik sliep met Nijntje, een konijn waarvan de benen in de stofzuiger waren beland&die al een stuk of 10 nieuwe pakjes had gekregen omdat ze werden stukgeknuffeld en waar een bloedvlek op zat van een van mijn vele bloedneuzen :') Maar bij ons was het traditie om hem als je oud genoeg bent hem mee te geven aan opa&oma, en dan krijg je hem op je 18e terug. Alleen nu zijn ze hem kwijt --' Maar, nu heb ik Tijger =D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik slaap bij mijn moeder met zo'n heel groot hart met armen eraan. (cat)

    Ik slaap met Plompie, mijn teddybeer x')


    Listen to what we're not saying..

    Ik slaap met beertje Collaco ^^
    En ik kan hem niet missen xp

    Ik slaap met een aapje en die heed "Aapje"^^
    Ik hb hem vanaf mijn geboorte en hij is beetje kaal en zijn nek ik heel dik van het draad omdat altijd zijn kop eraf vloog en dna moest hij weer genaait worden. En dan kon ik die nacht niet slapen want dan had ik gaan Aapje :'[
    En ik ga hem ook nooit weg doen! :'D


    -

    ShellysANUS schreef:
    Ik slaap met een aapje en die heed "Aapje"^^
    Ik hb hem vanaf mijn geboorte en hij is beetje kaal en zijn nek ik heel dik van het draad omdat altijd zijn kop eraf vloog en dna moest hij weer genaait worden. En dan kon ik die nacht niet slapen want dan had ik gaan Aapje :'[
    En ik ga hem ook nooit weg doen! :'D

    Gnihi bij mij was da ook ^^ Maar eigenlijk is degene die ik nu heb een fakertje -_-' toen ik in ibiza was met mijn 10(?) verjaardag was ik die daar vergeten. En toen ik terug thuis was had ik dat door dus begon ik kei hard te wenen dat we terug moesten gaan naar spanje. Maar die volgende dag heb ik in de winkel juist dezelfde gevonden alleen zag die er dus minder vuil uit ^^

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Gnihi bij mij was da ook ^^ Maar eigenlijk is degene die ik nu heb een fakertje -_-' toen ik in ibiza was met mijn 10(?) verjaardag was ik die daar vergeten. En toen ik terug thuis was had ik dat door dus begon ik kei hard te wenen dat we terug moesten gaan naar spanje. Maar die volgende dag heb ik in de winkel juist dezelfde gevonden alleen zag die er dus minder vuil uit ^^

    Ooo, faker O.o
    Nu ligt hij daar misschien nog helemaal alleen en koud, niemand om hem te knuffelen :'[


    -

    Mijn grote dinosaurus n____n


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik slaap nog met mijn Pikachu(H) X]

    Telt dat ook ....


    ..I live by The Number '665',Next to The Devil..