• ... ik het lekker vindt om honger te hebben? Als ik in eerste instantie mijn maag voel/hoor knorren vindt ik het niet echt bepaalt fijn. Maar als ik dan denk: Hé, wat nou als ik niet ga eten, dan val ik af. Dan vindt ik het juist super lekker om honger te hebben. Hebben jullie dat ook? En is dat wel normaal? Zover ik weet wel toch?


    x


    Scream for mercy!

    Dat klinkt een beetje als anorexia. En nee dat is niet normaal, als je jezelf uithongerd kun je namelijk doodgaan/onvruchtbaar raken/haaruitval krijgen en gewoon heel ziek worden.


    hit me like a ray of sun

    Ehm, ik heb dat niet. En ik weet niet of dat normaal is, eerlijk gezegt. Ik vind een honger gevoel een kutgevoel, dus ik ga dan eten. Maar het hoort vast bij de puberteit, dus ik denk dat het redelijk normaal is. Vooral omdat je je erg onzeker ook voelt in de puberteit. Maar ga wel eten als je honger hebt, doe het anders gezond ofzo. Dat is het beste dan niet eten.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat is eigenlijk niet normaal. Honger is een signaal van je lichaam dat het energie nodig heeft. dat moet je eten. Als je wil afvallen moet je gezondeten en sporten, niet jezelf uithongeren.


    /

    xLOSTMYMIND schreef:
    Dat klinkt een beetje als anorexia. En nee dat is niet normaal, als je jezelf uithongerd kun je namelijk doodgaan/onvruchtbaar raken/haaruitval krijgen en gewoon heel ziek worden.


    Haha, nee geen anorexia. Ik lijd niet aan ondergewicht ;)


    x


    Scream for mercy!

    ShesGotStyle schreef:
    (...)

    Haha, nee geen anorexia. Ik lijd niet aan ondergewicht ;)


    x

    Je hoeft geen ondergewicht te hebben om anorexia te hebben. En je hoeft geen anorexia te hebben om ondergewicht te hebben.
    Als je jezelf uithongerd om af te vallen, kan dat anorexia zijn als je 200 kilo weegt en als je 30 kilo weegt.


    hit me like a ray of sun

    esjjie schreef:
    Dat is eigenlijk niet normaal. Honger is een signaal van je lichaam dat het energie nodig heeft. dat moet je eten. Als je wil afvallen moet je gezondeten en sporten, niet jezelf uithongeren.


    Ik kan niet sporten, ik heb reuma. En misschien heb je wel gelijk... Ik pak wel een appel ;)

    x


    Scream for mercy!

    weetje...
    ik heb precies hetzelfde Ö
    elke keer als ik honger heb weiger ik te eten want dan val je af zeggen ze...


    dream, dare, fly!

    xLOSTMYMIND schreef:
    Dat klinkt een beetje als anorexia. En nee dat is niet normaal, als je jezelf uithongerd kun je namelijk doodgaan/onvruchtbaar raken/haaruitval krijgen en gewoon heel ziek worden.

    En heeft gevolgen voor de rest van je leven. Mijn tante heeft dat gehad, en kan eigenlijk nu niet vel meer doen of ze is direct uitgeput.
    Daarom werkt ze ook niet enzo.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ehh hoe jij het formuleerde - in the end, klonkt het awkward!

    Ik vind het soms ook best lekker, haha. Maar soms is het misselijk makend.

    Maar ik denk niet 'oh, auwch, zet er over heen! Dan val je af'..

    Zoiets is geen anorexia. Maar als je instabiel bent/word. Kan dat er uiteindelijk wel toe lijden. Je zoekt waarschijnlijk gewoon iets waar je grip op kunt hebben, omdat de rest een beetje langs je heen gaat en je nergens wat over te zeggen hebt. Beetje dramatisch, maar puberleven, om het maar even zo te noemen. Zolang jij zelf je eigen grenzen niet overschrijdt is er niets aan de hand. Als je er maar weer zelf uit kunt stappen, dan is er niets aan de hand.


    Wie du mir, so ich dir.

    Als je honger hebt kan je best nog een poosje door zonder te eten toch?
    Alleen als je meteen iets eet als je trek hebt, gaat je lichaam daaraan wennen.
    Eet je wat later iets ga je heus niet dood hoor, en het is ook niet waar dat je lichaam altijd voeding nodig heeft als het knor zegt(nerd)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik heb het af en toe wel eens :']
    Maar dat is vooral op school in de pauzes, wanneer ik mijn crush zie. Dan heb ik spontaan geen honger meer.
    Dus sinds een tijdje eet ik op school bijna niks meer :'D
    Helaas is voor mij de tijd op deze school voorbij, en zit hij pas in de derde :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik heb héél af en toe hetzelfde als ik bijv. de dag daarvoor énorm veel heb gesnoept maar voor de rest wordt ik zo misselijk dat ik haast overgeef dus nee. En nee dat is niet gezond o.o


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Nee want als ik honger heb gooi ik er wat in zodat dat ellendige gevoel verdrijnt :Y)
    Ik houd van voedsel.


    No growth of the heart is ever a waste

    xLOSTMYMIND schreef:
    Dat klinkt een beetje als anorexia. En nee dat is niet normaal, als je jezelf uithongerd kun je namelijk doodgaan/onvruchtbaar raken/haaruitval krijgen en gewoon heel ziek worden.