• Howdy,
    ik moet 20 juni naar een feest van mijn opa en oma omdat ze dan 40 jaar zijn getrouwd. Nu heb ik een paars lolita jurkje maar ik weet niks met mijn haar te doen. Wat kan ik met mijn haar doen, ik heb blond haar maar mag het niet verven en extensions ofzo zijn heel erg duur. Zelf ben ik een emo enzo. Dus het moet wel Emo achtig blijven.

    Xx Ay


    I'm your bitch [:

    Emo? ><
    Emo is een MUZIEKstijl, ik blijf het zeggen, maargoed. 8D
    Als ik jou was zou ik onwijs mooie krullen doen, dat is feestelijk. Staat mooi bij een jurkje. (:


    -

    Ik zou even bij je berichtje zetten dat mensen geen discussie moeten beginnen over of je emo bent of niet, anders gaat het hele topic daarover;).
    Je kunt je haar opsteken?


    hit me like a ray of sun

    xLOSTMYMIND bedankt voor die tip over dat emo. En er word geen discusie gemaakt over of je Emo bent of niet.

    Kijk bij mijn foto's voor mijn haar!!! Daar kun je zien hoe mijn haar is.

    Xx Ay


    I'm your bitch [:

    Ik zou je haar heel goed stylen
    en dan er pijpen krullen in laten zetten :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Krulspelden en als ze er uit zijn je haar half opsteken of zo x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Pijpen krullen, opsteken of gewoon stijl. Ik zou het vooral niet heel erg anders maken. Je moet wel jezelf blijven.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dit is de eerste keer dat ik iemand tegenkom die zichzelf emo noemt. :3 Nou, styl het gewoon en laat een bles voor je ogen hangen ? :3


    None but ourselves can free our minds.

    Ik en krullen??? Woow hele verandering O.o okay ik zal kyken of het kan. Geen paarse stukjes in ofzo???


    I'm your bitch [:

    mijn vriendin had een keer mijn haar aan 1 kant ingedraait en daar na opgestoken
    dat zech er echt heel vet uit
    in vlecht kan ook natuurlijk


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Wáárom zouden er paarse stukjes in moeten? I mean, dat maakt je niet nóg emoër, of hoe je het ook mag zeggen :'D Ik zou, zoals velen hier al zeiden krullen zetten ^^ Of je haar opsteken (:

    ... Honestly, noem jezelf nooit meer zo [emo], je hebt echt geen idee hoe ongelofelijk fout dat overkomt.. Of nouja, ik kan je nergens toe dwingen, ik raad het je alleen maar extreem erg aan.
    En voor je haar, ik zou het krullen, zoals al hierboven ergens wordt gezegd.


    Mew <3

    Okii dus krullen? Ga ik doen en ik zou ook een foto ervan op zetten als het zover is want het is op 20 juni pas, IK MOET DUS NOG WACHTEN VOOR IK HET AAN KAN(huil) xD


    I'm your bitch [:

    Like, dit
    Nee serieus.. Misschien getoupeerd (=


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    xHYPERACTIVE schreef:
    Like, dit


    ik wou dat ik zulk haar had....

    OT:
    je kan ook visual kei haar neme....

    Leuke foto xD alleen mijn mamsie gaat daar dan niet zo blij mee zijn xD
    Heb je een foto daarvan? Misschien mag dat dan x)


    I'm your bitch [: