• Ik heb daar zooo´n hekel aan. Argh, ik word daar echt niet goed van. Ik moest het dus doen, nou de helft heb ik niet gedaan. Ik ging foto´smaken. Ja, braaf he!
    Wie van jullie moet dat ook vaak doen, omdat ie een rommelkont is?

    doei.

    Ik doe het uit mezelf =D Maar dat komt doordat ik dan moet leren of huiswerk moet maken, en daar heb ik dan geen zin in en dan ga ik mijn kamer opruimen... Meestal vind ik dan ook nog eens leuke spullen terug en ga ik alles restylen. Eigenlijk is het nog best leuk Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik ben heel netjes en ordelijk, dus mijn kamer is niet snel een teringzooi. Maar ik vind mijn kamer opruimen/afstoffen juist wel leuk! Ik weet het, klinkt heel vreemd, maar je kan er zelf ook wat van maken. Zet een leuke cd op of doe de radio aan en zing heel hard mee. Dan heb je het zo af. Of vraag een vriendin om je te helpen. Gaat 2x zo snel, en het is 2x zo leuk. (;


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik moest hem gisteren opruimen!
    ben er wel 5 uur mee bezig geweest! :S


    dream, dare, fly!

    jah ik kan niet leven in troep maar vind op ruimen verschrikkelijk XD

    Ik doe dat altijd in de grote vakantie, en dan prop ik gwn alles in kasten. :')


    A. ikmisje.

    ik moet dat ook xD


    /

    Ik moet dat niet zo vaak doen, ik bedoel zo eens in de twee drie maand ofzo. Maar dan duurt het wel zo'n hele dag ofzo o.O


    If you had never come out of the blue, I would've stay