• Ik heb daar zooo´n hekel aan. Argh, ik word daar echt niet goed van. Ik moest het dus doen, nou de helft heb ik niet gedaan. Ik ging foto´smaken. Ja, braaf he!
    Wie van jullie moet dat ook vaak doen, omdat ie een rommelkont is?

    doei.

    Ik heb die vorige week opgeruimd, je ziet er al niks meer van. x]
    Maar ik erger me niet aan. Ik vind het een 'georganiseerde chaos'. Ik vind nooit iets terug als ik heb opgeruimd, dus ik doe ik niet aan opruimen. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik. Ik moest normaal in de vakantie mijn kamer opruimen, maar het is er niet van gekomen :X Ik doe dat nou eenmaal niet graag x'D


    Listen to what we're not saying..

    Ik schuif altijd alles in een hoekje, achter me kast, of ik gooi het in een la. Simpel toch ;D

    ik haat opruimen!
    egt het is nergens goed voor, vind ik dan, want zodra ik iets opruim raak ik het kwijt!
    en mensen zullen mijn kamer een puinhoop vinden, maar het is een goed georganiseerde chaos!
    en mijn kaaper is mischien rommelig, vies is het nooit!

    Ik vind het niet zo erg..
    Maar mn moeder begint nu dus owk te zeiken dat ik moet opruimen.. had de laatste tijd gewoon geen tijd door school ><
    Maar vandaag owk niet omdat ik kapot was van voetbal, en dat snappen ze weer niet ¬¬
    Ik leef met je mee !!


    ×Bury all your secrets in my skin×

    ik:(

    Mijn moeder ging een keer een hele poos mijn kamer niet in omdat het zo'n troep was. Ze dacht dat ik dat een straf vond, maar ik vond het wel prima, dus ik ruimde het alsnog niet op.
    Met als gevolg dat ze me nu elke ochtend als ze me wakker maakt vertelt dat ik mijn kamer moet opruimen:((


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ikke. Na elke examenreeks en tijdens iedere vakantie moet i kheel mijn kamer opruimen.
    En op het einde van het schooljaar,m oet ik opruimen, papieren weggooien, nieuwe in de plaats en bla bla bla ..
    x


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik moet dat heel vaak doen >< de volgende dag liggen er alweer dingen die er niet moeten liggen en zo blijft dat weer groeien :X


    You're a star in heaven.

    Jij bent precies in een topic aanmaak bui xD


    I need you like a heart needs a beat

    Jaa, vandaag nog.


    -

    Ik doe dat bijna nooit. Maar mijn kamer is ook bijna nooit rommelig.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik moet dat echt supervaak doen >.< Soms weigert mijn moeder zelfs om mijn kamer te kuisen, omdat er 'teveel rommel en brol in de weg ligt'. Dan moet ik niet alleen gaan opruimen, maar ook nog poetsen..:(


    Live for something or die for nothing

    Mijn kamer is niet zo vaak rommelig. En als er echt veel rommel ligt, ruimt mama dat op. Ik moet eigenlijk zelden mijn kamer opruimen.
    Gelukkig gooit mijn mama die rommel niet weg.

    Ik. Mijn kamer is altijd rommelig :Y)
    ookal ruim ik het op.


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ik ruim meestal om de ... 5maanden op? Maar mijn ma vind dat niet kunnen dus ruimt ze mijn kamer zelf op wat ik ongelooflijk haat. --'


    Don't be a drag, just be a queen.