Ik heb daar zooo´n hekel aan. Argh, ik word daar echt niet goed van. Ik moest het dus doen, nou de helft heb ik niet gedaan. Ik ging foto´smaken. Ja, braaf he!
Wie van jullie moet dat ook vaak doen, omdat ie een rommelkont is?
Ik heb die vorige week opgeruimd, je ziet er al niks meer van. x]
Maar ik erger me niet aan. Ik vind het een 'georganiseerde chaos'. Ik vind nooit iets terug als ik heb opgeruimd, dus ik doe ik niet aan opruimen.
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury
ik haat opruimen!
egt het is nergens goed voor, vind ik dan, want zodra ik iets opruim raak ik het kwijt!
en mensen zullen mijn kamer een puinhoop vinden, maar het is een goed georganiseerde chaos!
en mijn kaaper is mischien rommelig, vies is het nooit!
Ik vind het niet zo erg..
Maar mn moeder begint nu dus owk te zeiken dat ik moet opruimen.. had de laatste tijd gewoon geen tijd door school ><
Maar vandaag owk niet omdat ik kapot was van voetbal, en dat snappen ze weer niet ¬¬
Ik leef met je mee !!
Mijn moeder ging een keer een hele poos mijn kamer niet in omdat het zo'n troep was. Ze dacht dat ik dat een straf vond, maar ik vond het wel prima, dus ik ruimde het alsnog niet op.
Met als gevolg dat ze me nu elke ochtend als ze me wakker maakt vertelt dat ik mijn kamer moet opruimen:((
Ikke. Na elke examenreeks en tijdens iedere vakantie moet i kheel mijn kamer opruimen.
En op het einde van het schooljaar,m oet ik opruimen, papieren weggooien, nieuwe in de plaats en bla bla bla ..
x
So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California
Ik moet dat echt supervaak doen >.< Soms weigert mijn moeder zelfs om mijn kamer te kuisen, omdat er 'teveel rommel en brol in de weg ligt'. Dan moet ik niet alleen gaan opruimen, maar ook nog poetsen..
Mijn kamer is niet zo vaak rommelig. En als er echt veel rommel ligt, ruimt mama dat op. Ik moet eigenlijk zelden mijn kamer opruimen.
Gelukkig gooit mijn mama die rommel niet weg.